America the Beautiful pass

• Jet

Het is natuurlijk heel vervelend dat je voor zo'n gelegenheid terug naar Nederland moet, maar je kunt de prijzen voor een onverwachte trip niet vergelijken met een voorbereide vakantie.

• Antony.

Dit ben ik niet geheel met je eens. Enkele reacties terug noemde ik dat ik voor een maand een auto had gehuurd via AutoEurope. Ik boekte deze wagen slechts een etmaal van tevoren voor het genoemde lage bedrag.

• Cees A

Ik wil je om te beginnen condoleren.

Schrijnend om te zien hoe je in zo'n geval door luchtvaartmaatschappijen wordt geknipt en geschoren.

Maar inderdaad, zoals Jet al stelt, zo'n situatie (waarbij je op korte termijn MOET reizen) is niet te vergelijken met een vakantie die je lang van tevoren pland en waarbij je zo nodig wat kunt schuiven met de datums dat je vliegt.

De (hoge) prijs die je bij Hertz hebt betaald komt omdat je een auto uit de zogenaamde “green collectie” hebt genomen. Die zijn nu eenmaal een stuk duurder.

Als je een auto van gelijke grootte, maar dan uit de “normale” collectie, had gekozen (bv een Renault Megane) was je voor 359 euro klaar geweest.

Ik kan me goed voorstellen dat je in een situatie als waarin jullie naar NL kwamen wel andere zaken aan je hoofd hebt dan “wel of geen green collectie” .

Ook hierbij is echter jullie situatie onvergelijkbaar met het in alle rust plannen van een vakantie.

• louise

zouden EBO en EMI de parkpassen al uitgewisseld hebben??