America the Beautiful pass

• Ebo

Heeft iemand nog een America the Beautiful pass met 1 handtekeningvakje vrij die tot eind mei geldig is en waar hij/zij graag vanaf wil? Voor een aannemelijke prijs (15€) wil ik 'm wel overnemen. Hoor graag van jullie!

• Ada

Sorry hoor, wat laat je je kennen…..

• hatolex

Typisch nederlands, voor een duppie op de eerste rij willen zitten.X(

• EMI74

Hoe triest is het dat iemand een normale vraag stelt en dat er 2 pathetic nederlanders weer meteen het achterste van hun tong moeten laten zien.

Het zou mij niets verbazen, dat jullie zelf, als het enigszins kan, ook voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten!

Als je niets te verkopen hebt, reageer dan gewoon niet en laat het daarbij. Vreemd dat jullie je toch aangesproken voelen om hierop te reageren?!

@ Ebo, Ja ik heb een pas met meerdere vakjes zelfs!! Hij is tot augustus 2012 geldig.

Ik vind 20 euro een aannemelijke prijs, doe er niets meer mee…en ach er beter nog iets aan verdienen dan niets!

Of ben ik dan nu ook te nederlands?!>:D<

Laat maar weten of dat oke is? Gr. EMI74

• louise

wat zal EBO blij zijn met EMI… volgens mij zijn het broertjes…

• Antony.

Ze gaan ook naar Twin Peaks…

• Ebo

Forum = groep deskundigen die onvoorbereid vragen beantwoorden.

Bedankt voor jullie hoogst interessante feedback!

@EMI Hartelijk dank voor je aanbod. Op marktplaats zijn gelijkgezinden, zullen wij elkaar daar ontmoeten?

• EMI74

@ Ebo: Hey tweelingbroer?! :)-D…stond jouw wiegje ook in Tampa, Florida?

Mail mij maar op Tampa92@gmail.com

@the rest: Ever heard of the fantastic phrase : “you say it best…when you say nothing at all?”

Als jullie pretenderen allemaal van die America-kenners te zijn, dan hebben jullie blijkbaar niets geleerd van the American Way of life…

te beginnen met je manieren…maar ja “that is typical Dutch”.

Good luck with yourselves, and hopefully you'll find happiness and joy when writing your next comments.

To end with a fantastic quote from “TWIN PEAKS” :

Deputy Tommy ‘Hawk’ Hill: One woman can make you fly like an eagle, another can give you the strength of a lion, but only one in the Cycle Of Life can fill your heart with wonder and the wisdom that you have known a singular joy.

• hdeweert

Even ter verduidelijking. Het is nooit de bedoeling geweest om twee wildvreemde mensen gebruik te laten maken van de America the Beautiful.

Daarover heb ik contact gehad met het Bureau of Land Management and Bureau of Reclamation. Helaas is de formulering voor andere uitleg

vatbaar en word het gedoogd. Gelukkig zijn wij Nederlanders daar sterk in en ook in het creatief uitleggen van de regels.

De meeste Amerika bezoekers kopen gelukkig zelf een park pas en steunen daarmee het behoud van de nationale parken.

Helaas zijn er natuurlijk ook personen die de paar dollar van hun vakantie budget niet aan een mooi park willen besteden.

• Anneke

Zielig, ik woon al 32 jaar in de USA, maar herken hier elke Hollander die op vakantie is.