Route te doen inclusief Yellowstone en Yosemite?

  • Antony.

    ronaldmiranda Schreef:

    ——————————————————-

    > p.s. je geeft beter advies dan de meeste

    > reisbureau's die we gebeld hebben > kan je geen

    > reisbureau beginnen?

    Cees heeft niets aan zo'n compliment. Huur een grotere camper en neem hem mee.

    Oh ja, mocht je langs de kust gaan, bezoek dan tussen Montery en SF het park (nou ja, stuk kust) met de naam Ana Nuevo om daar de zeeolifanten te gaan bekijken.

  • Cees A

    Hihihi, Cees en kamperen ………………………….. Dat wordt een gezellige vakantie ………………… :D

  • ronaldmiranda

    Dat komt dan goed uit Cees, want we willen een C30 huren….hou je 3 weken vrij dan vanaf eind mei?

    Antony bedankt voor je tip mbt de zeeolifanten; we hebben'm genoteerd want dat zijn dingen die we altijd erg leuk vinden!

    We hebben de vraag over 2e Pinksterdag op het andere forum geplaatst net zoal onze routes nog een keer om te kijken of ze daar nog een mening hebben over welke startplaats beter is Salt Lake of Yellowstone…..

    Nogmaals super bedankt voor het meedenken!

    Gr, Ronald

    p.s. Cees, weet niet of je al eens in West-Canada geweest bent maar ook dat was wel een erg mooie bestemming. Mocht je het ooit willen bezoeken, zouden we je graag een wederdienst bewijzen qua info en tips.

  • Cees A

    Sorry jongens, ik en kamperen, dat wordt niks.

    Mijn 1e Amerikareis 21 jaar geleden was met een camper.

    Een trip vanuit Canada naar mid-west Amerika. De camper was geleend van in Canada wonende familie.

    Ik heb me toen 2 dingen voorgenomen:

    1e: Ik ga absoluut nog vele malen terug naar dit fascinerende land en 2e: Ik doe dat NOOIT meer met een camper.

    Beide voornemens heb ik uitgevoerd ………………………………….

    Om een welles - nietes discussie over campers te voorkomen:

    Ik lees in diverse forums dat velen zweren bij kamperen en als ze dat leuk vinden moeten ze dat ook vooral blijven doen.

    Probeer echter niet om mij nog een keer een camper in te praten, want dat is een kansloze missie.

    @ Ronaldmiranda: Ik denk dat ik weet waarom je de camper niet kunt ophalen op 28 mei. (het kwartje viel plotseling toen ik de datum zag)

    28 mei is de laatste maandag in mei en dan is het Memorial Day in Amerika. (nationale feestdag)

    Heeft dus niks met pinksteren te maken.

  • wama4040

    Wij vertrokken dit jaar in Denver over Yellowstone en Yosemite naar San Francisco.

    U kan best ons blog raadplegen voor alle informatie.

    Nog vragen mag U ons altijd mailen.

    Onze reis in 2011 van Denver naar San Francisco

    Een fijne reis toegewenst

    Ria en Guido