baby mee op reis met een camper

• René

Bravo Jeroen! Ik heb het in een tijdens een vorige off-topic discussie al eens een aantal van de huisregels aangehaald maar kennelijk is er geen moderator die er iets aan doet:

"Geen berichten die niets met het onderwerp van dit prikbord te maken hebben.

Felle en heftige discussies zijn toegestaan, zo lang je een ieder in zijn/haar waarde laat.

Probeer je op dit prikbord te gedragen zoals je doet wanneer je iemand in het echt ontmoet.

Respecteer andere bezoekers. Bezoekers van alle leeftijden en niveaus doen mee aan de discussies op dit prikbord."

Jammer want nu staan er pagina's vol met discussies die elders beter gevoerd zouden kunnen worden :(

• neele01

Ik heb Haat-o-lex al meerdere malen gevraagd ergens een eigen discussie te openen over kinderen.

Daar gaat hij niet op in.

Aan de ene kant vraagt hij mensen om weg te blijven maar als iemand als Wendy wel zo slim is om niet op zijn domme gewauwel in te gaan vindt deze man die niets anders in zijn leven schijnt te hebben dan dit forum het ook niet goed.

Hij oordeelt volgens eigen zeggen niet, maar vindt wel dat hij zijn zoontje beter opvoedt dan Wendy omdat hij naar eigen zeggen hem nooit bij opa en oma heeft gedumpt.

En nu gaat hij mij dan weer op mijn woorden pakken en zeggen dat ik niet kan lezen.

Zo blijft deze man bezig, en eigenlijk is hij dolgelukkig met mensen zoals ik, die hem zo vreselijk vinden dat ze maar blijven reageren op zijn trieste inmenning in andermans leven.

Volgens mij mag je gewoon reageren in deze wereld op wat iemand zegt en dat doen sommige mensen (zoals ik helaas) dus.

Naar ik begrijp werken de woorden “vakantie in de US” en “ kinderen” als een rode lap op een stier bij Haat en reageert hij stelselmatig op dit soort vragen dus als jullie nou zorgen dat jullie moderator hier iets tegen onderneemt hoeven andere mensen niet te reageren en blijven topics trouw aan hun onderwerp.

• Harm

neele01 schreef:

>

>knip

> Volgens mij mag je gewoon reageren in deze wereld op wat

> iemand zegt en dat doen sommige mensen (zoals ik helaas) dus.

>

knip

Mij valt op dat de meeste klagers niets bijdragen aan een antwoord op het onderwerp, maar bijna allemaal reageren op een antwoord dat ze niet aanstaat en daarvoor de schrijver proberen aan te spreken i.p.v gewoon te reageren op de vraag.

• Ilse

Is er toevallig ook nog iemand die een relevante reactie heeft op de gestelde vraag? Ben ik namelijk persoon wel benieuwd naar.

• Pieter

wat een waardeloos forum dit.

Niemand geeft antwoord , beetje lopen zeiken op elkaar.