Laat neele het maar niet lezen, wordt je gelijk gedegradeerd tot het klootjesvolk.
Dat heet “qualitytime” , volgens neele, ik noem het egocentrisme van Pa en Ma.
Volgens Neele komt op mij toch over alsof ik dat zeg…
Het feit dat meerder mensen het met je eens zijn impliseert toch nog niet dat je gelijk hebt?
Zo kan ik legio voorbeelden noemen van heel veel mensen die het met elkaar eens zijn maar niet de waarheid in pacht hebben.
Denk maar aan sektes, enge politieke overtuigingen, dat een bepaalde voetbalclub de beste is etc. etc.
Iedereen heeft een mening, en jouw mening is duidelijk dat ik niet eerst aan mijn kind denk maar eerst aan mijzelf.
Dat mag jij vinden, maar waarom moet dat hier gemeld?
Iedereen voed volgens mij zijn of haar kind op naar beste kunnen en 1 ding weet ik heeeeeel zeker: De kinderbescherming zal nooit bij me op de stoep staan dus zo fout gaat het niet. Het arme kind “ moet” alleen maar af en toe mee op een verre vakantie.
Jij vindt dat ik conclusie's trek over jouw opvoeding, dat doe jij toch ook over die van mij?
Niemand heeft mij horen zeggen dat jouw zoon niet gelukkig kan zijn met zijn weekjes centerparcs. Jij beweert wel dat mijn dochter (of briljant of bunzing of poeppeutertje zoals jouw compaan Anthony dan zo aardig schrijft) het niet leuk zou vinden om een verre reis te maken….
Volgens mij kan ik dat best beoordelen. En als ik haar zo'n vreselijke kindonvriendelijke reis aan doe terwijl ze daar iets ernstigs aan over houdt zal ik zeker hand in eigen boezem steken later als ze over haar jeugd wil praten.
je schrijft:
“Waar heb jij overigens gelezen dat ik nooit met mijn zoon op verre vakantie's ging???”
Dat heb ik volgens mij hier gelezen:
“Toen mijn zoon 3 was ging ik naar centreparcs en die praat daar nog over (bij wjize van spreken) en toen die 18 was ging hij op mijn kosten naar amerika.”
Maar het zou natuulijk best kunnen dat je een reis naar de US niets vindt met een klein kind maar wel de oerwouden van Borneo doorging met je zoontje toen hij klein was………..