baby mee op reis met een camper

• neele01

Als jij zo goed kan lezen vraag ik je de term klootjesvolk eens terug te zoeken in mijn postings…….

Ook de term “qualitytime” heb ik nooit gebruikt.

En dan andere mensen beschuldigen van het feit dat ze niet goed lezen?

Het blijkt nu idd; Jij bent echt een “ man on a mission”!

Heb je niets beters te doen dan mensen die wel van het leven genieten proberen te hervormen?

Dit zijn toch geen onderwerpen die jou zouden moeten interesseren lijkt me, jouw zoon die zo genoot van het welbekende vakantiepark is toch al groot en jij ging toch nooit op een verre vakantie met hem?

Wat doe je dan op dit soort topics?

Open lekker zelf een discussie over egocentrische ouders die geen rekening met hun kind houden, je hebt genoeg aanhang voor je mening hier toch?

• tallie

Waar beweer ik dan dat jij die term hebt gebruikt???

En iemand die het roerend met je eens was gebruikte die term “qualitytime”, en ook daarvan beweer ik niet dat jij hem hebt gebruikt.

En in mijn allereerste bijdrage geef ik geen mening doch een overweging, ik zeg nl letterlijk:

Quote:

Maar ik denk dat je een kind van 3 jaar het grootste plezier doet met een week of 2 centreparcs. (en nee ik heb geen aandelen in de firma).

Hier uit kun je zelfs niet concluderen dat ik dat vind.

Waar heb jij overigens gelezen dat ik nooit met mijn zoon op verre vakantie's ging???

En zoals ik al eerder opmerkte, goed lezen is een kunst, goed debatteren trouwens ook

Wat doe ik op dit forum, nou zo af en toe is een beetje meepraten, op een luchtige, soms wat belerende, maar nooit denigrerende toon.

En in je laatste regel geef je zelf aan dat ik niet alleen in mijn mening sta, kennelijk zijn er dan toch nog meer ouders die eerst aan hun kind(eren) denken.

hatolex

• Antony

Hatolex,

ik sluit me volledig bij je aan. Op dit forum ongedwongen converseren, het verstrekken van info en af en toe een grapje of een beetje plagen.

Neele heb ik nog nooit eerder op dit forum gezien. Ze komt hier met veel poeha binnen en zal de regelmatige forumbezoekers wel even vertellen hoe het moet op een uiterst hooghartige, beledigende, arrogante kouwe kakmanier. Kortom, iemand die het gemoedelijke en informatieve van dit forum verziekt.

Iemand als Neele, die zich zo ver verheven voelt boven het normale volk, doet er beter aan hier weg te blijven.

Let op mijn woorden: ze zal hier de gebruikers nog een aantal keren de les lezen, want “ik win het altijd” en over enkele dagen horen we haar gelukkig nooit meer. Dan is ze terug gekeerd naar haar eigen kouwe kak of van woede gestikt in een cocuillage saint jakkes.

Jammer voor de persoon die dit topic startte.

Antony.

• neele01

Laat neele het maar niet lezen, wordt je gelijk gedegradeerd tot het klootjesvolk.

Dat heet “qualitytime” , volgens neele, ik noem het egocentrisme van Pa en Ma.

Volgens Neele komt op mij toch over alsof ik dat zeg…

Het feit dat meerder mensen het met je eens zijn impliseert toch nog niet dat je gelijk hebt?

Zo kan ik legio voorbeelden noemen van heel veel mensen die het met elkaar eens zijn maar niet de waarheid in pacht hebben.

Denk maar aan sektes, enge politieke overtuigingen, dat een bepaalde voetbalclub de beste is etc. etc.

Iedereen heeft een mening, en jouw mening is duidelijk dat ik niet eerst aan mijn kind denk maar eerst aan mijzelf.

Dat mag jij vinden, maar waarom moet dat hier gemeld?

Iedereen voed volgens mij zijn of haar kind op naar beste kunnen en 1 ding weet ik heeeeeel zeker: De kinderbescherming zal nooit bij me op de stoep staan dus zo fout gaat het niet. Het arme kind “ moet” alleen maar af en toe mee op een verre vakantie.

Jij vindt dat ik conclusie's trek over jouw opvoeding, dat doe jij toch ook over die van mij?

Niemand heeft mij horen zeggen dat jouw zoon niet gelukkig kan zijn met zijn weekjes centerparcs. Jij beweert wel dat mijn dochter (of briljant of bunzing of poeppeutertje zoals jouw compaan Anthony dan zo aardig schrijft) het niet leuk zou vinden om een verre reis te maken….

Volgens mij kan ik dat best beoordelen. En als ik haar zo'n vreselijke kindonvriendelijke reis aan doe terwijl ze daar iets ernstigs aan over houdt zal ik zeker hand in eigen boezem steken later als ze over haar jeugd wil praten.

je schrijft:

“Waar heb jij overigens gelezen dat ik nooit met mijn zoon op verre vakantie's ging???”

Dat heb ik volgens mij hier gelezen:

“Toen mijn zoon 3 was ging ik naar centreparcs en die praat daar nog over (bij wjize van spreken) en toen die 18 was ging hij op mijn kosten naar amerika.”

Maar het zou natuulijk best kunnen dat je een reis naar de US niets vindt met een klein kind maar wel de oerwouden van Borneo doorging met je zoontje toen hij klein was………..

• neele01

Eindelijk heb je een beetje gelijk Antony:

Over een paar dagen ben ik hier niet meer, ik heb wel wat beters te doen.

Ik zocht info en die heb ik gekregen en daarmee uit.

Ik zal me echter niet (zoals het vrolijke duo Antony en Hatolex) bemoeien tegen dingen waar ik niets mee te maken heb.

Dus ik zal niemand verder de les lezen (behalve jullie dan) en jullie verder lekker gemoedelijk (zoals je zelf schrijft) verder laten keuvelen.

• tallie

Nogmaals lees mijn eerste bijdrage, IK GEEF GEEN MENING.

Ik zeg dat ik DENK dat een kind van 3 enz.

ik geef nergens een mening, niet over jouw, niet over je kind, niet over de opvoeding, hoewel jij wel allerlei kwalificatie´s hebt over mensen die naar centreparcs gaan.

Nogmaals we hoeven het niet eens te zijn, maar gebruik wel argumenten en blijf bij de zaak.

hatolex

• annemiek

sorry hoor neele

na me lang geergerd te hebben aan jouw manier van reageren, of ik er mee eens ben of niet is niet relevant ben ik het met hatolex en antony eens dat je beter van dit forum weg kunt blijven

jouw mening of reakties voegen niets toe en hebben niets met dit forum te maken

maar zoals je zelf al schrijft heb je wel wat beters te doen

• joke

werd tijd

• Diana

Ppffffff…….

• bozzi

ik snap deze discussies niet hoor…..

het is tooch voor iedereen persoonlijk wat je wel en niet doet en als mensen naar ervaringen vragen zullen die heel verschillend zijn maar het is aan de vraagsteller hier iets mee te doen….

dus stop dit soort onzinnige discussies en probeer gewoon de vraagsteller te helpen…