baby mee op reis met een camper

• Maria

Bozzi

het forum stroomt langzaam leeg,het onderhavig onderwerp komt elk kwataal weer langs met dezelfde veroordelingen van de bestaande crew

• Jeroen

Inderdaad. Het plezier om hier te komen wordt af en toe sterk de kop in gedrukt door bepaalde personen die absoluut niet ter zake kunnen discussieren. En dan maakt het mij niet met wie ik het wel of niet eens ben, er wordt hier door sommigen zo gestookt en persoonlijke verwijten gemaakt dat ik me soms afvraag waarom dit nog de amerika prikpagina heet…

Erg jammer want ik kom hier al jaren.

• Wendy J&L

Go maria! Ik reageer bijna nooit op Hatolex zn domme kinderopmerkingen, maar het gaat nu echt te ver! Hij en kinderen gaan niet samen.

• tallie

:?

niet goed gelezen zeker…………….

hatolex

• tallie

Nee U dumpt de kids bij opa en oma……….

Quote: “Mn zoontje van 1 1/2 jaar blijft nu bij opa en oma, ”, letterlijke tekst in een bijdrage aan een eerder topic

en dan zeggen dat hatolex en kinderen niet samengaan, die heeft dat nooit gedaan, het zou zelfs niet bij hem opkomen.

hoe dom kan je zijn…………..

hatolex

• Wendy J&L

wha wha, hier ga ik dus niet op in. Ieder zn eigen mening laten we het daar maar op houden.

• tallie

Nee daar kun je niet op in gaan want het is zo.

Ik heb mijn kind nooit bij z'n grootouders of zo gedumpt om ons een pleziertje te verschaffen. Ik heb het kind op de wereld gezet en zorg er dus ook voor.

Hatolex en kinderen gaan dus heel goed samen.

Jij hebt er kennelijk geen moeite mee de kinderen even elders te parkeren om haar eigen genoegens te bevredigen.

Ga er maar niet op in hoor, wordt het helemaal zo pijnlijk voor je.

hatolex

• Wendy J&L

Pijnlijk zal het echt niet worden, doe vooral geen moeite. Ik vind het erg laag dat mensen zich met dingen bemoeien waar ze helemaal geen achtergrondkennis van hebben. Geloof me, je weet er niks van.

Prettig avond verder.

• tallie

Dat vind ik ook heel laag en dat doe ik dan ook niet, noch geef ik kwalificaties over iemand. Wat jij wel doet.

hatolex

• Jeroen

Gaan jullie nog een keer kappen met deze onzin of helpen jullie het hele forum om zeep met jullie ‘ik heb gelijk en wil het laatste woord hebben’ houding?