Rondreis west USA met peuter?

• neele

Dank je wel Martin voor je tips!

In het verleden deden wij vooral Motels aan en merkte ik dat ik de kleine motels die niet bij een keten hoorde het leukst vond.

Daarom lijkt op de bonnefooi me ook het leukst.

Meestal zitten in vooruit geboekte reizen veel ketens.

Ik zou ook graag een paar dagen op een ranch verblijven maar zover ik nu zie op internet overschrijdt dat ons budget een beetje veel.

400 dollar per nacht is heel normaal.

Terwijl logeren bij de boer in Nederland toch heel goedkoop is. Daar eet je welliswaar niet mee en op een ranch wel maar in nederland heb je vaak de leukste plekjes en bedrijven.

Wij vonden het overnachten in een plaggenhut bijvoorbeeld geweldig!

Maar ik dwaal af.

Ik heb altijd minder goede dingen over CC als hotel gehoord.

Wilde nu kijken of er in Juni een aanbieding in het Bellagio was (blijft een droom om daar te overnachten) en zag dus dat je daar onder een bepaalde leeftijd niet in mag.

Wij hebben in het CP, Monte Carlo, Balleys en Hilton gezeten.

Wil wel iedere keer weer iets anders proberen.

Wat raad jij aan, leuk voor kinderen ,mooie kamers, en niet 300 dollar per nacht?

Dank zover!

• neele

Het idee dat je kinderen op de wereld zet alleen om hen te plezieren en daarmee jezelf totaal wegcijfert levert die verwende secreten op die zich niet weten te gedragen die je tegenwoordig overal tegenkomt.

Althans, dat is mijn mening.

Het feit dat wij ons leven leiden en onze dochter daarin meeleeft (waarin we uiteraard heeeeeeel veel rekening met haar houden) resulteert tot nu toe in een sociaal, vriendelijk kind dat manieren heeft en van velen dingen geniet.

Ik ben er dolblij om dat haar lievelingseten inktvis is en niet pattat en kroket om maar eens een voorbeeld te noemen.

Nooit wil ik me scharen tussen die massa die ik laatst tegen kwam toen we op zondagavond wel moesten stoppen bij een mac donalds.

Prima dat mijn dochter geniet, maar als ik om me heen hoor dat dat het favoriete uitje van de kinderen is, snap ik het gebrek aan fantasie, het domme televisie staren en het massale kankeren over onze maatschappij.

Als dat je leven is, is er ook niet zo veel om vrolijk van te worden.

En nu ga ik (omdat mijn kind dat wil) eendjes voeren……

• tallie

Je lijkt me een behoorlijk vat vooroordelen.

HGATOLEX

• Ada

Al bij Flamingo gekeken? Een grote mooie tuin met een apart kinderbad en nog 2 zwembaden. Bovendien t.o. Bellagio.

• Antony

Sorry, ik was in de war met jonge bunzings. Bij die beestjes blijven de oogjes langer dicht vlak na de geboorte.

En ouders met wat begrip voor opvoedkunde brengen zeker een aantal nachten door op een ranch. Gedraag je niet als een krent nu de dollar zo laag staat, je onthoudt je groeibriljantje zoveel.

Zwemmen met een dolfijn is ook heel leuk voor poeppeutertjes, zeker als ze kunnen zwemmen, maar de jouwe is zo briljant, die kan dat vast. Misschien kan ze ook gelijk een jaartje highschool meepikken. Tenminste, als dat niet teveel onder haar niveau is, dan is de PUSS aan te bevelen. (Peuter University Study System). Good luck.

• neele

Jaloers…………?

• neele

Goed idee!

Heb daar een keer echt lekker gegeten en had toen uitzicht op die tuin met Flamingo's.

Ga meteen naar de site kijken.

Thanks Ada!

• neele

Helemaal waar!

En hier maar weer eens te meer bevestigd;

Mensen die naar CP gaan vind ik vervelend…..

• arianne

Ik kan het zelf niet beter verwoorden!!

• Theo

kijk, dat vind ik nu een echte lage rotopmerking, je verlaag je nog erger dan de andere.

volgende week ga ik lekker een midweek er naar toe, maar mocht meer willen zeggen, ff hier naar luisteren,

dochter is nu 7 jaar

2002 Zuid-Afrika, was ze 2jaar en haar eerste giraf, olifant en leeuw die we zagen met z'n 3tjes herrinert ze nog steeds!

2003 Canada

2004 Zuid-Afrika opnieuw, je moet haar er niet naar vragen hoor dat ze bij NM op zijn schoot heeft gezeten en in het afrikaans hebben “gepraat”.

2006 USA

en van het jaar weer

zou je nog heel wat tips kunnen geven maar………………………