Ik weet niet hoe het in jouw omgeving zit maar mijn kind had idd haar ogen open toen ze twee maanden was.
En behalve dat ze ooit een kinderhater in het vliegtuig per ongeluk onderkotste (hoe fijn was dat!!!) heeft ze eigenlijk nooit een kik gelaten en zit ze idd lekker naar beneden te kijken of naar haar dvd speler met koptelefoon op.
Wat is je punt eigenlijk?
Waarom reageer je?
Als je vindt dat kinderen geen lange reizen moeten maken, open daar dan een discussie over. Het staat je vrij. Ik zal er niet reageren.
Maar waarom reageren op een vraag die ik stel en die niets met mijn opvoeding te maken heeft.
Dat ik met mijn kind ver ga reizen is een feit. Dat zij dat leuk vindt is ook een feit.
Nee, ik weet niet of ze CP leuker zou vinden en dat ga ik ook niet uitproberen.
IK vind CP namelijk niet leuk.
Heb er gelukkig nooit hoeven overnachten maar heb wel mensen bezocht die ook denken dat je daar met kleine kinderen zo goed afbent.
Over krijsende kinderen gesproken!!!!
Dus wat wil je bewerkstelligen met je verhaal. Houd jij zelf wel van lang wachten op een vliegveld of is de aversie daartegen voorbehouden aan peuters?
Ik wacht liever niet lang op een vliegveld en ik ben geen peuter meer.
Ik ben drie keer in LV geweest en nooit was het er 46 graden.
Dat was het ook niet toen wij in de woestijn in Oman zaten. Wel een goede 35 maar ja, mijn kind is dan ook briljant en vind dat gewoon lekker warm.
Death Valley is een goed idee!
Zelf vond ik er niet zo veel aan maar dat zijn nou de goede tips waar ik naar zocht voor onze vakantie…………