rondreis met kleine kinderen.

• Petra

Toch ben ik het wel met Mart eens, Hatolex. Toen ik met een 2 en een 4 jarige naar New York City ging, kreeg ik soortgelijk commentaar. Maar toch heeft mijn zoon (toen twee) nog herinneringen aan al die gele taxi's. Mijn dochter, toen vier, vond het allemaal even prachtig. Het is maar net, wat je met kleintjes doet. Zolang je dingen doet, die hen ook interesseren kun je waarschijnlijk in Antarctica nog een goede vakantie hebben. Even verder kijken, dan de neus lang is.

• Maria

Prettig te lezen dat Hatolex niet in het vizier komt, stel je eens voor dat hij en zijn gezin eet in hetzelfde reataurant, ?? Wegblijven is een goede optie :)

• stan

Een restauarant is bedoeld om er te eten, het is geen kinderopvang/kleuterschool/speeltuin.

• Freddy

Maria hoe noemt men zulke ziekte. Een hatolexfobie of iets dergelijks

• stan

Dit noemt men realisme.

• Maria

Maar Stan toch , iets tegen kinderen en Yuppies ??.

Natuurlijk gaan kinderen mee naar een restaurant en eten een voor hun samengesteld kindermenu a la carte

• stan

Helemaal niets tegen kinderen. Een apart menu etc. is prima. Zich gedragen is ook prima!

Helaas regeren bij sommige ouders de kinderen en worden geen grenzen gesteld.

• Maria

Helaas regeren bij sommige ouders de kinderen en worden geen grenzen gesteld.

Klopt alemaal, zelfs volwassen mensen gedragen zich zo !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

• Jan

>>Klopt allemaal, zelfs volwassen mensen gedragen zich zo<<

Alleen als ze Maria heten……………..

• Maria

>>Klopt allemaal, zelfs volwassen mensen gedragen zich zo<<

Alleen als ze Maria heten……………..

Beste Jan,

In een restaurant gedraag ik me netjes, hopelijk doe jij dat ook met of zonder kinderen.:)