Ik ga me maar eens richten op de praktische kant. Wat mij betreft mag iedereen zelf weten of hij of zij, met of zonder kinderen, wil reizen. Ik snap die hele discussie niet, dus die laat ik aan me voorbij gaan.
Praktisch dan:
Wij huren al een aantal jaren campers voor ‘normale vakantieduur (vier tot zes weken)’ bij Road Bear. Hun vestiging in New York is ondergebracht bij een bedrijf wat Adventure on Wheels heet. Hun site: http://www.wheels9.com .
Zij, maar ook Road Bear zelf, bieden zowel huurcampers aan als campers via een leaseconstructie of zelfs kopen met terugkoopgarantie. Van Road Bear zijn wij gewend altijd hele goede kwaliteit campers te huren die maximaal één jaar oud zijn, ze vernieuwen elk jaar hun gehele vloot.
Zij bieden ook voor buitenlandse klanten service wat betreft verzekering en registratie van de campers bij koop, bij lease e.d. wordt de verzekering door hen afgesloten.
Het advies is bij een reisduur tot 3 maanden te huren, voor 3 tot 6 maanden te leasen en bij een langere periode te kopen, waarbij zij dan terugkoopgarantie geven.
Je kan de campers ophalen in New York, San Francisco, Los Angeles, Denver, Las Vegas en zelfs in Miami, waar ze geen kantoor hebben, maar wel mogelijkheden tot inleveren.
Succes!