camper+pakketten van cruise america

  • diana

    Juli 2007 gaan we 4 weken met de camper door west-usa. staan op het punt te boeken bij doets omdat dit op dit moment de gunstigste prijs is. Via internet niets voordeliger kunnen vinden. Nu zitten we nog te dubben of we wel of geen camperpakket=(bestek,borden e.d) en persoonlijkpakket=(kussen dekbed handdoeke.d.) moeten nemen. Heeft hier iemand ervaring en of tips over????

    En de campers van cruise amerika, hoe zijn die??? We gaan met 2 volw. en 2 kids.

  • Maria

    Wij hebben veel ervaring met Cruise America en Cruise Canada en zijn er alleen maar positief over.

    Waar haal je de camper op, het verschilt nog wel eens van vestiging ?..

    De persoonlijke pakketten ( bestek etc en slaapgerei) nemen wij altijd bij de huur erbij.

    De campers zijn weliswaar grote reclame auto,s, maar de service is goed te noemen, bij pech wordt je binnen 12 uur geholpen.

    Neem de tijd om de camper in ontvangst te nemen, alles van binnen en buiten controleren(foto,s), de functies en werking van de camper duidelijk en in herhaling laten uitleggen, de verhuurders kunnen je ook naar een supermarket verwijzen en naar een tankstation.

    Een zaklamp, flesopener, koffie ilter etc in je koffer meenemen, wij kopen wel altijd een paar goedkope zitstoetjes voor buiten te zitten. de beschikbare houten banken zitten niet erg gemakkelijk, na de reis de stoeltjes in de camper achterlaten.

    s,Morgens rond 10.00 uur bellen voor het ophalen in het verplicht hotel doorr Cruise America.

    De 1* dag na ontvangst ( is meestal dan al 14.00 uur ) gelijk een camping buiten de stad zoeken.(reserveren).

  • Petr@

    Vorig jaar een camper gehuurd bij Cruise America in LA. Camper was zo goed als nieuw en ook de pannenset zat nog in het plastic. Je kunt het huren van deze spullen wel achterwege laten, maar dan moet je wel eerst naar een WallMart o.i.d. om dit allemaal te kopen. Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar autostoeltjes kun je niet huren bij Cruise America (en volgens mij bij geen enkele camperverhuurbedrijf). Wij hebben er vorig jaar 1 meegenomen voor onze jongste (toen 1,5 jaar) en voor de oudste een stoelverhoger gekocht.

  • Maria

    Petra,

    Als je in LA het camper verhuurbedrijf verlaat , kom je na 100 m1 een tanksation tegen, daarna links of en na 800m1 kom je bij een knots van een market uit.

    Het kopen van beide pakketten vraagt veel tijd en kost net zoveel geld, na gebruik kun je het spul moeilijk mee naar Nederland nemen.

    Zijn de verhuurders bij Cruise America in LA nog Duitsers ?.

    Een stoeltje kun je in het vliegtuig toch menemen?.

    Bij terugkomst in LA kom je vlakbij het verhuurbedrijf langs een wasplaats om de camper weer toonbaar te maken.

  • diana

    Dank je welvoor jullie snelle reacties, Wij komen en gaan vanaf san-francisco.

    Kids zijn 9 en 11, dus geen autostoeltjes nodig lijkt me.

    Wat betreft het persoonlijk pakket, zijn de dekbedden/slaapzakken altijd nieuw of is het aan te raden om iets daar te kopen. Niet vanwege het geld maar meer voor de hygiene,het is toch niet fris om 4 weken in een ranzige slaapzak te moeten liggen.

  • Maria

    de slaapspullen zijn netjes en schoon te noemen, hoe ze er naar 4 weken uitzien en ruiken weet ik niet, ligt aan de gebruiker, af en toe het spul eens laten uitwaaien onder de BBQ.

  • lekkervaakweg

    wij hebben zelf vorig jaar de inventaris gewoon uit NL meegenomen en het beddengoed gehuurd. 2 goedkope kookpannen en 1 koekenpan wat plastic camping borden en bekers snijplank bestek meer heb je niet nodig.

    Wij hebben de camper opgehaald bij Cruise in Las Vegas de handdoeken waren al heel veel gebruikt als ze van onszelf waren geweest hadden ze al lang in de prullebank gelegen echt goed droogde ze ook niet meer. Slaapzakken ook al veel gebruikt en beroerde kwalitieit. We hebben de lakens zelf halverwege nog een keer gewassen dan gaat prima

  • Maria

    Natuurlijk heb je niet veel nodig, maar een beetje comfort voor een beetje geld is ook niet weg,het weegt niet op tegen de dure reis.

    Een hoop spullen uit Nederland mee sjouwen, is niet mijn idee.

    Het beddengoed kun je natuurlijk ook mee nemen vanuit Nederland.

    1* keer wassen op een camping moet je toch ook voor je eigen kleren doen =====.

  • ria t.

    bij travelhome in de buurt van Eindhoven is een camper te zien van cruise canada/amerika, voor 4 personen

    ria t.

  • Petr@

    Maria,

    Ik heb geen idee of de verhuurders Duitsers waren, het enige personeel wat ik zag was Amerikaans. Wel had een van hen een oma met dezelfde naam als ik, dus het zou goed mogelijk zijn.

    Ik vond het kopen van de pakketten ook te tijdrovend, daarom heb ik het gehuurd. en je kunt het inderdaad niet meer meenemen.

    Petra