camper+pakketten van cruise america

  • petra

    Ik lees hier op de site dat jullie rechtstreeks boeken bij Cruise Amerika.

    Kan mij iemand de juiste site hiervan bezorgen?

    Hartelijk dank.

  • Bas

    Wij hebben een Camper van Cruise America gehuurd via www.cheap-rv-rental.com

    Scheelde bij ons een hele klap geld. Vanwege de dollarkoers hebben we in Seattle gehuurd voor een Canada vakantie…ging prima. We konden niet de camper krijgen die we wilden…ze hadden alleen een grotere maar daar kregen we veel korting op waardoor ie even duur was als de kleinere. Prima geregeld. Ik zou zo weer boeken met cheap rv rental.

  • Anneke Bikker

    Goedenmorgen Ik heb jullie bericht gelezen dat jullie een camper gehuurd hebben via rv rental. Nu zie ik door de bomen het bos niet meer misschien kunnen jullie helpen. Wij willen in juli 2009 naar Californië. Wat voor verzekeringen moet je bijboeken en is het nodig dat je extra miles inkoopt? En moet je ook voor een tweed bestuurder betalen? Kan je ook je kampeeruitrusting in een Wall mart kopen? Wij willen een rondreis van 3 weken maken van Los Angeles naar San Francisco.

    Vriendelijke groeten,

    Anneke Bikker

    e-mail a.bikker@orange.nl

  • Dick Schoenmakers

    Hallo,

    Als jullie langer dan 2 maanden gaan is het misschien verstandiger om een cruise-america camper te kopen.

    Wijzelf hebben dit ook gedaan.

    Onze camper is per begin augustus 2009 te koop voor 16000 euro incl. verzekering en alle benodigheden.

    Groetjes Dick en Melanie