hoe het best Yellowstone NP te bezichtigen

• Marwin

Dankjewel Jet…helemaal duidelijk. Ik zal zodra we weer terug zijn een update geven van onze ervaringen. Nogmaals DANK!!

• Jet

De reis komt nu dichtbij, he? Veel plezier alvast!

Ik was nog ff nieuwsgierig hoe jullie dat doen met vervoer naar Everett vanaf Seatac, worden jullie opgehaald? Ik kan me vaag herinneren dat je een vraag over hotels stelde in de buurt van Seatac/Seattle, niet wetende dat jullie een camper in Everett moesten ophalen. Geen flauw benul van jullie aankomsttijd en ophaaltijd camper, maar in Seatac valt behalve het vliegveld weinig te beleven. Risico is dat je vroeg gaat slapen en vervolgens midden in de nacht wakker bent………..

Anyway, have fun en ik lees graag hoe jullie het gehad hebben!

• Marwin

We komen om ca. 14:30 aan maar kunnen de camper pas de volgende dag ophalen. We plannen dan met de Lightrail naar het centrum van Seattle te gaan voor een wandeling. We kunnen vanuit Seatac een taxi nemen naar Everett ($80/$100). Nu keek op de openbaar vervoer kaart en er schijnt een trein direct van Seatac naat Everett te gaan en een bus vanaf de railway station tot aan Cruise America…kosten $9/pp.

Als we inderdaad vroeg wakker zijn is dit een optie.

Als dit lukt kan dat ook een optie zijn voor anderen. Ik laat het weten.

nagmaals dank voor je (en samen met Cees jullie) adviezen!!

Groetjes

Marwin