navigeren met IPhone/Ipad

  • amerva

    Ik heb een vraagje over het navigeren met je Iphone/ I pad.

    Zit er in een gehuurde auto de mogelijkheid om deze twee op te laden, daar ik bang ben dat je batterij snel leeg zal zijn.

    Al vast bedankt voor de eventuele reactie.

  • Cees A

    In Amerikaanse auto's zit dezelfde stroomplug-aansluiting als in Europese auto's. Dat is zo'n aansluiting waar vroeger de aansteker in zat.

    Deze aansluiting kun je, als je een auto-laadkabel bij je iphone hebt die daar in past, gebruiken voor je iphone.

  • Maria

    Cees A Schreef:

    ——————————————————-

    > In Amerikaanse auto's zit dezelfde

    > stroomplug-aansluiting als in Europese auto's.

    > Dat is zo'n aansluiting waar vroeger de aansteker

    > in zat.

    > Deze aansluiting kun je, als je een auto-laadkabel

    > bij je iphone hebt die daar in past, gebruiken

    > voor je iphone.

    wederom een correct antwoord op een veel gestelde lees overbodige vraag-antwoordX(

  • amerva

    sorry zal geen vragen meer stellen!!!!!! Maar zo als je zag had iemand al een reactie gegeven X(

  • Antony.

    amerva Schreef:

    ——————————————————-

    > sorry zal geen vragen meer stellen!!!!!! Maar zo

    > als je zag had iemand al een reactie gegeven X(

    Je hebt geen idee hoe Maria er op het Frankrijkprikbord op los wauwelt. Zij is de kampioene zinloze-opmerkingen.(:P)

    Gewauwel.

    (:P)

  • ikke

    Als aanvulling op Maria: waarom zo negatief? Als je je er aan stoort, negeer het of benader het sympathieker

    Maar koop ook dit: http://www.kleding.nl/L59207380/Dames-telefoonhoesjes-Duo-USB-en-sigarettenaansteker-autolader.jpg

    erg handig. Gebruiken wij al jaren voor navigatie en ondertussen batterijen opladen.

  • amerva

    Thanks, hier heb ik iets aan:)-D

    Om misverstanden te voorkomen ik was niet negatief, ik kreeg een nagatief antwoord van Maria maar verder geen zin om hier verder op in te gaan. Als je de reaktie goed had gelezen van Maria was die totaal overbodig, daar ik al een antwoord had gekregen.

  • ikke

    Ik bedoelde ook dat Maria negatief was niet jou Amerva. Excuses wanneer ik niet duidelijk was. Ik vind de reactie van Maria ver onder de gordel.

    Veel plezier met verder voorbereiden en je reis!

  • Maria

    ikke Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik bedoelde ook dat Maria negatief was niet jou

    > Amerva. Excuses wanneer ik niet duidelijk was. Ik

    > vind de reactie van Maria ver onder de gordel.

    > Veel plezier met verder voorbereiden en je reis!

    Pardon ? met z,n allen over een vraagstelling duikelen, welke auto heeft nu geen usb cq 12 volt connecties ????????????X(

  • ikke

    Maria Schreef:

    ——————————————————-

    > ikke Schreef:

    > ————————————————–

    > —–

    > > Ik bedoelde ook dat Maria negatief was niet jou

    > > Amerva. Excuses wanneer ik niet duidelijk was.

    > Ik

    > > vind de reactie van Maria ver onder de gordel.

    > > Veel plezier met verder voorbereiden en je

    > reis!

    >

    > Pardon ? met z,n allen over een vraagstelling

    > duikelen, welke auto heeft nu geen usb cq 12 volt

    > connecties ????????????X(

    Laat iedereen in zijn waarde en probeer alles wat positiever op te pakken. Je kan hetzelfde ook wat vriendelijker melden. Soms is ook iets niet te vinden voor iemand omdat die de juiste benaming niet kan vinden. Vriendelijk verzoek aan Maria, wanneer je je ergens aan irriteert, tel tot 10 en ga wat anders doen. Reageer alleen wanneer je je niet irriteert. Maakt je een stuk populairder en waardevoller. Je zal best je sterke kanten hebben alleen is je negatieve wat overbelicht.

    Oja, heel veel auto's hebben nog geen usb aansluiting.