Mede dankzij jullie (positieve) reacties hebben we eindelijk besloten; We doen het gewoon!
Toen we voor de eerste keer met onze dochter naar Amerika gingen, had iedereen dat ons afgeraden, maar we zijn toen toch gegaan.
Wat waren we achteraf gezien blij dat we ons toen niet hebben laten tegenhouden.Het was ons mooiste reis ooit, en wat had ons dochter genoten!
En Jet, je hebt zo gelijk met wat je zegt.De ‘'kindvriendelijke’' (all inclusive en met de auto naar frankrijk) reisjes hebben we allemaal gedaan, en niemand werd daar vrolijk van.
Elke keer als we weer thuis waren hadden we niet het gevoel dat we op vakantie waren geweest,integendeel, het was juist stressen. en na een maand waren we de vakantie ook weer helemaal vergeten (en weer toe aan vakantie)
Maar in de USA hadden we het zo naar onze zin, we genoten gewoon van de prachtige natuur, de vele mogelijkheden om te picknicken maar ook lekker eens een gebaken eitje met ‘'sunny side up’' bij Denny's en het rijden door de woestijn zonder maar een hond tegen te komen.
We reden van hotel naar hotel (boekten we telkens een dag van tevoren) en wij waren helemaal happy,ook ons dochter!
Sorry Cees en Katleen, maar in een tent of camper zul je mij niet snel vinden, maar toch bedankt voor jullie tips (tu)
Ik ga binnenkort een begin maken met het plannen van de route.Word niet makkelijk, want we hebben al best veel gezien.
mocht ik dus vast komen te zitten, dan laat ik wel weer van me horen