new york

• Jet

Wat niet anders is, is niet anders en dan wordt het inderdaad strak plannen en keuzes maken.

Ik begrijp uit je reactie dat de 3 dagen luieren in LV achter de camper-periode geplakt zitten, daar valt dus niet van te snoepen.

Dan kan je alleen winst halen uit zo vroeg mogelijk op dag 2 vertrekken en zo laat mogelijk op dag 15 inleveren. Sommige camper verhuurders bieden de mogelijkheid om tegen betaling te kiezen voor vroeg-ophalen, ik weet niet of dat voor jullie een mogelijkheid is en of er ook een laat-terug-brengen optie is.

• Jet

De airtrain bij Newark airport brengt je naar Newark Penn Station, vandaar reis je met de NJ Transit trein naar New York Penn Station. Je moet dus wel overstappen van de airtrain op de gewone trein.

Het Pennsylvania Hotel ligt min of meer recht tegenover New York Penn Station (de juiste uitgang vinden van Penn Station is nog het moeilijkste van de hele reis).

Op deze site wordt het duidelijk uitgelegd:

http://www.njtransit.com/rg/rg_servlet.srv?hdnPageAction=AirportConnectionsTo

Andere optie is met de airtrain van Newark airport naar Newark Penn Station en dan met de Amtrak-trein of de Path-trein verder, die gaan ook naar New York Penn Station.

Ik weet niet welke van de 3 opties goedkoper is, maar via NJ Transit, koop je 1x een kaartje en ben je klaar, dat lijkt me wel zo makkelijk.

• paula

Hi Jet,

De ophaaltijd weten we nog niet op dag 2 maar de inlevertijd is tussen 9.00 en 16.00 dus dat wordt inderdaad zo laat mogelijk.

Kunnen we de dag ervoor wat rustig aan doen en hoeven niet al naar een camping in LV te gaan scheelt ook weer de dagen ervoor lijkt me.

• Jet

Inderdaad en ik zou dan van dag 14 dag 15 maken en de boel zo naar beneden opschuiven dat je daardoor op dag 7 een extra dag in Rocky Mnt Nat Park hebt.

En een beetje hopen op een vroege start op dag 2 zodat je dan nog wat kilometers kunt maken.

• paula

Dat gaat lukken hoor heb vandaag papieren ontvangen en camper kan om 10.00 uur worden opgehaald dus hebben we die dag ook nog helemaal, kan alvast via internet gegevens doorgeven dus dat scheelt weer een hoop tijd is nu alleen camper controleren en dan weg.

heb er echt zin in.

• Jet

(tu)

• Jet

(tu)