Rina 03, hoe heet het programma waarmee jij je route hebt opgezet.
Cees A, goeie tip van de Bike Week.
hoi Cees
Mooie video's.(Custer State park)De eerste video met smalle tunnels zijn zeker niet geschikt voor campers.
Ze lijken me niet hoog om met camper er door te rijden.Wij willen daar nog een keer naar toe.Wanneer ?
In het Yellowstone park hebben wij ook zoveel bizzons gezien.Ze staken toen de weg over.
Rina mocht je in het Yellowstone park willen overnachten Reserveer dan een hotel Is hier vaak erg druk.
De Shafer trail,Ik denk dat wij daar nooit zullen rijden.Niets voor mij.
Cees super bedankt voor je geweldige respons. Ik ga er dieper induiken en kom er vast wel uit. En anders zie je me zeker weer verschijnen.
Alus ik doe het met TripTik dit is van de Amerikaanse AAA. Ik ben er gekomen via de website van de ANWB.
Ik vind het een heel prettig programma en je ziet ook een beetje de highlights en je kan bestaande routes heel makelijk aanpassen.
Daar heb ik met Google op 1 of andere manier heel veel moeite mee :-), tipje van de sluier, ik ben blond.
Waarom zou je die Shafer trai nooit rijden ?
Met het juiste voertuig is dat “Big Fun” en het geeft een heel ander beeld van Canyonlands dan wanneer je alleen van bovenaf de uitzichtpunten bekijkt.
Voor de Needles Hwy en de Iron Mt. Road in de Black Hills gelden inderdaad restrictie's voor campers.
Ik ken de maximaal toegestane maten op die wegen zo even niet, maar die staan aan het begin van beide wegen duidelijk aangegeven.
hier nog een paar foto's die ik zelf heb genomen in Custer.
Foto 1: Omsingeld door een kudde buffalo's
Foto 2: De bedelende ezels laten zich niet zo maar afschepen.
Ik kreeg een tip van iemand om er een one-way route van te maken en dan Glacier en Waterton toe te voegen.
Is op zich ook een optie maar heb geen idee van waar ik zou kunnen terug vliegen. Iemand tips?
En is het dan niet beter om hoger te starten en Denver voor een volgende keer te doen. Wat zou dan een logische startplaats zijn?
En zo veranderd mijn route met het uur :-)
Alles kan ……………….. Een andere (meer noordelijk gelegen) startplaats, een one-way, noem maar op.
Heb je de reisverslagen van Eric al goed doorgelezen ? Daar staan veel noordelijke routes op.
Linkje via dit bericht: —-> http://amerika.startpagina.nl/prikbord/15954650/15956088/re-rondje-vanaf-denver#msg-15956088
rina03 Schreef:
——————————————————-
> Ik kreeg een tip van iemand om er een one-way
> route van te maken en dan Glacier en Waterton toe
> te voegen.
> Is op zich ook een optie maar heb geen idee van
> waar ik zou kunnen terug vliegen. Iemand tips?
> En is het dan niet beter om hoger te starten en
> Denver voor een volgende keer te doen. Wat zou dan
> een logische startplaats zijn?
> En zo veranderd mijn route met het uur :-)
Yellowstone park Glacier Waterton schiterend, zijn er een paar maanden geleden nog geweest, niet teveel detail adviezen overnemen maar je eigen gevoel volgen en algemeenheden uit de topics tot je nemen.
ps; wij zijn met een camper gereisd vanuit Salt Lake City ivm inleveren camping, succes ermee:)-D
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?