rondreis vanaf Denver richting Yellowstone

• Cees A

Ik zag op het Canadaprikbord dat je nu inderdaad “op 2 borden zit te schaken”

Geeft niks. Een goede planning houdt in dat je alle alternatieven bekijkt.

Je hebt nu (voorlopig) 3 routes.

De Canada-route, De route van Eric en de route zoals eerder op dit prikbord besproken.

Zowel de Canada route als die van Eric lopen allebei grotendeels door bergachtige gebieden.

Door de inpassing van de afwisseling biedende Black Hills, Badlands en Yellowstone vind ik persoonlijk van deze 2 routes Eric z'n route te prefereren.

Je andere (je eerste) USA route biedt, vooral het stuk dat door Utah loopt, weer andersoortige landschappen.

van alle drie de routes is voldoende (beeld)materiaal te vinden.

Eric z'n verslag en foto's geven een uitstekend beeld van zijn route.

De links in een van mijn berichten hierboven geven een beeld van wat je op je oorspronkelijke USA route kunt verwachten.

En van je Canadaroute zijn ook ontelbare verslagen te vinden.

Aan jou de keus …………………………… Tja, moeilijk, moeilijk, moeilijk ………………………….

Overigens: Laat je keuze niet afhangen van onbelangrijke details als drop-off kosten of een iets duurder vliegticket.

Op de totale kosten van 3 of 4 weken Canada of Amerika maken die paar honderd euro of dollar niet veel uit.

En ……….. Belangrijkste van al, Amerika en Canada lopen niet weg.

Welke keuze je nu ook maakt, je kunt altijd in een volgend jaar teruggaan voor de andere dingen.

• Ruben en Roxana

Hi Cees,

Gelukkig lopen beide landen idd niet weg… zou wat zijn zeg!!!

Ik vind het lastig om nu al een keus te maken, dus vandaar dat ik ook bij het reisburo offertes heb laten maken voor Flydrive Vancouver-Vancouver, Flydrive Calgary-Vancouver en Denver-Denver.

Jouw links heb ik ook bekeken en dat ziet er ook mooi uit. Maakt het er allemaal niet makkelijker op.

Ik hou van wisselende landschappen en dan voornamelijk met bergen/heuvels, omdat we die hier in NL niet hebben.

Ik denk dat ik de route van Eric en mijn eigen canadaroutes over houd. Ik weet alleen niet precies hoelang de rondreis van Eric was. De route heb ik inmiddels op de site gevonden, nu alleen het aantal dagen nog?

• eric

Ruben & Roxana ,

wij hebben dit rondje gedaan vanaf 30 augustus (aankomst Seattle) tot/met 19 september (vertrek Denver).

Dus , precies drie weken aan de overkant. Welke route jullie ook samenstellen , als je weer terug in NL bent ga je toch weer verzinnen wat je het jaar daarop gaat doen ; en dan plan je weer iets in een anders stuk van de US of Canada.

Mbt tot de drop off kosten : afhankelijk van de verhuurmaatschappij kan het van 150 - 450 dollar uiteenlopen. Je zal zelf moeten beslissen of dit het je waard is.

Als je nog specifieke vragen over de route hebt , stel ze gerust in dit draadje ; ik zal zelf de komende weken niet of nauwelijks kunnen reageren , omdat we zaterdag naar oost Canada vliegen voor 4 weken in de atlantische provincie's ( Nova Scotia , New Brunswick , Labrador & Newfounland ). Hoofddoel is deze keer de Trans Labrador Highway te gaan rijden , 1100 km gravel…

Ik weet zeker dat Cees ook al je vragen kan beantwoorden….

Gr. Eric

• Ruben en Roxana

Fijne vakantie…had op jullie site al wat vernomen vd nwe reis. Geniet ervan.

• Cees A

Hé Eric en Carin, een fijne reis toegewenst. Have fun !!

• eric

Thanx , gaat zeker lukken !

Eric

• Loek

Die borden beginnen eerder dan Minnesota. Deze staat in Amsterdam:

• Cees A

Huh ?? ………… ::o

• douanita

wij gaan 3 juli op weg naar Amerika , we beginnen in Denver. neem een kijkje op onze website voor de route en onze vorige reizen www.douanita.nl