Rondje Denver, Rocky Mountains, Yellowstone NP

• jona

Het valt me op dat heel veel mensen een strak dag tot dag schema hebben. Wij maakten / maken altijd een grove planning en tekenen die uit op een wegenkaart van de U.S. Aan de hand van de vele reisgidsen kun je een schatting maken van de benodigde tijd zodat je wel ongeveer weet wanneer je weer terug moet zijn om je vliegtuig te halen. Verder boekten wij niets, zowel als we met camper gingen ( op Yellowstone na) als met auto en motels want je weet niet wat je tegen komt, soms wil je een trail lopen wat meer tijd kost dan je dacht, er kan letterlijk een beer op je weg komen, dan scheur je niet door toch maar geniet daar van.het weer werkt niet mee of iets valt tegen waardoor je eerder door wilt of juist ergens langer wil blijven. En vergeet niet dat je zo maar ineens behoefte kunt hebben aan een dag helemaal niets, of uren in een shoppingmall te hangen (niet mijn favoriete uitje maar goed, ze zijn er )

Mijn advies, kies wat je wilt zien,leg er de reisgidsen uit en neem dan als het kan iets langer de tijd dan zij aangeven, en spaar om dan ooit nog eens terug te gaan voor wat je nu niet haalt.

Succes

• Cees A

Naar mijn mening is deze route heel goed te doen. Jullie nemen meer tijd om de boel te verkennen dan menigeen.

Ik zie 2½ dag Black Hills, 2 dagen Grand Tetons, 2½ dag Moab.

Je hebt nu maar 2 dagen in Yellowstone en daar zou je misschien (zoals in je 1e routeplan was gepland) dat extra dagje van Salt lake City bij kunnen doen. (kijk nog eens goed naar de grootte van Yellowstone)

Je kunt echter ook die extra dag aan het einde van je vakantie in Denver besteden.

Moeilijke keuze ……………………………… die mag je zelf maken. :)