Wie komt er wel eens bij Walmart?

• Ada

Reactie van hdeweert komt wel erg zuur over.

• Maria

Ada Schreef:

——————————————————-

> Reactie van hdeweert komt wel erg zuur over.

vandaar z,n vlaai met zure slagroom uitnodigingX(

• Jan J.

H. de Weert heeft natuurlijk volkomen gelijk. Je weet niet wie je in huis haalt.

Anderzijds, je weet ook niet of die taart wel okee is. (Ik kan hier een heel verhaal vertellen over een cake met stukjes waar ik zelf dagenlang van in de wolken ben geweest, maar dat doe ik niet).

• Jet

zo komt het prikbord wel weer vol…..iemand “klaagde” toch laatst dat er weinig gebeurde ?!:)-D

• leentje3

Dat was ik. Maar of dit nu interessante bijdrages zijn……

Er blijken trouwens altijd wel weer mensen te reageren met hun befaamde kritiek of / en spot.

Ik mis Hatolex

• hdeweert

Een dergelijke vraag stellen met de wetenschap dat er geen Amerikaan is die daaraan wil voldoen is erg naïef.

Dat er een Hollander is die zg wel even de walmarkt in stapt en de spullen meeneemt, met als tegenprestatie

koffie met appelgebak is nog maar de vraag.

Ik geloof er niets van.

Je kan hier natuurlijk gemakkelijk van alles beloven.

Maar als ik het mis heb laat het dan even op dit forum weten.

• hatolex

:o

hatolex

• bushmaster

haha het zal je nog verbazen “hdeweert”

maar het wordt helaas geen koffie+gebak, maar PTT euuuh TPG eeeuuuh TNT euuuh post.nl,

nou ja je weet wel dat gedoe met die postzegels.

• hvl

Laten we het zo afspreken: ik heb over een maandje van Bushmaster die hoes ontvangen (zonder tegenprestatie anders dan het betalen van de TNT). Dan trakteert u mij en Bushmaster op koffie met appelgebak. Wij zorgen voor BIC/IBAN nummers, en nemen het risico op wie we in huis halen, en bovendien gokken we dat de taart geen bedorven zaken bevat en nemen we dat slappe Amerikaanse koffie op de koop toe.

Als daarentegen tegen die tijd blijkt dat Bushmaster mij genaaid heeft en ik hem op mijn beurt, dan bekennen we hier onafhankelijk van elkaar openlijk uw suprioriteit.

Deal?

• Jet

Hahaha, ach het is wat, toch ? ;)