Iemand een idee? (Hond mee terug nemen)

• Ann B.

Dit zal we goed komen. Een vriendin van me vorige week vanuit NL verhuisd naar Vancouver, Canada en ze is naar hier gekomen met haar 4 Jack Russels. Ze moesten allen in hun eigen bench en werden zo naar Vancouver gevlogen wat toch bijna 10 uren vliegen is. Ze doen het alle 4 goed en het was allemaal geen probleem op de luchthaven en bij de customs, iedereen was bereidt om te helpen. We zijn al met ze gaan wandelen en oh en ze houden van het ontdekken van alles hier. Echt leuk om te zien hoe ze op ontdekkingstocht willen gaan.

Het zal wel allemaal wel goed verlopen! Veel succes ermee!

Groetjes uti Canada,

Ann :)

• Conny Huel

Nou gratis een hond vervoeren is echt niet mogelijk.

Er komt nl nogal wat bij kijken. Wij hebben zelf onze hond uit NL meegenomen naar Singapore en dat hebben wij via DHL Schiphol gedaan (die afdeling is inmiddels opgeheven en schijnt nu gedaan te worden door PMT). Wij waren er, als ik het me

goed herinner, rond de 1000 Euro aan kwijt en er moesten allerlei gezondheidscertificaten ingevuld worden door de dierenarts en die moesten weer worden gelegaliseerd. Kortom komt wel één en ander bij kijken, maar ja voor je hond heb je dat natuurlijk toch over.

Kortom gratis gaat niet lukken maar toch succes!