Hoi Yuri,
mag ik vragen waar je geboekt hebt? En heb je geboekt incl hotelovernachtingen? Antwoord mag ook naar mn mailadres (die staat “open”)
Wij zijn van plan volgend jaar reis te boeken en horen graag hoe en wat.
Veel plezier alvast!!
Hallo,
Ik zal in het kort weergeven hoe en wat wij geregeld hebben.
Wij gaan 3 juni op weg naar San Francisco. Directe vlucht geboekt via vliegtarieven.nl. Hotel The Mosser geboekt, na veel reviews op Tripadvisor gelezen te hebben. (zeer nuttig voor hotelovernachtingen). Auto gehuurd via reisbureau. Wij zijn met zijn tweeen maar hebben een full size auto gehuurd (Sunnycars). (lekker ruim). In SFC gaan we Alcatraz, kaarten via internet geregeld.
Daarna gaan we naar Yosemity NP. Daar hebben we een tent gehuurd in Curry Village (via website). Dan gaan we naar Death Valley (overnachting geboekt in furnace Creek Ranch via internet). Dan gaan we naar Las Vegas. Flamingo hotel geboekt via internet. Dan gaan we naar Bryce, en overnachten we in Springdale, zodat we snel in Zion kunnen zijn. Hotel via internet. Dan gaan we naar de Grand Canyon, daar verblijven we aan de Rim in een hotel dan we ook geboekt hebben via internet. Mogelijk dat we daar een helicopter tour doen. Dan rijden we naar Laughlin en overnachten we daar alvorens we naar San Diego gaan, daar slapen we in een Days in, en daar gaan we naar de Zoo en naar Seaworld. Kaarten geboekt via internet. Dan gaan we naar Los Angeles/Holywood. Aantal nachten in Orchid Suites en dan naar een leuke kustplaats.. daar hebben we nog geen hotel vastliggen. In LA gaan we naar the Universal Studios, kaarten (FOL) vooraf gereserveerd.
Wij nemen onze eigen TOM TOM mee. Ik heb een SD kaart voor Amerika gekocht voor 35 euro. Dat is gunstiger dan een verlost systeem voor 245$.
Ik heb dus heel veel vastgelegd. Voordeel van zelf boeken bij de hotels is dat je tot 24 uur van tevoren kosteloos kunt afzeggen.
Tripadvisor is zeer handig voor de hotels. Daar staan veel reviews.
Wij vliegen 26 juni weer terug van LA. Onze auto leveren we daar dan ook in.
Indien er meer vragen zijn dan hoor ik dat graag.
Yuri
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?