Met een baby in de woestijn wonen?

• paulus

http://werkstuk.freddoweb.nl/woestijn/woestijn.htm

• Woestijnbewoner

Hahaha.. Ok. 1 - 0 voor jou. ;-)

• Hendrik

Het liefst zou ik inderdaad samen met Hatolex naar Center Parcs gaan, maar weet niet of ik ´m mee kan krijgen…

• Peter H.

Waarom ga je met die baby niet naar de Noordpool.

• tohalex

zal je niet lukken

hatolex

• Hendrik

ook niet als Neele en de kleine meegaan?

• neele01

Je moet wel goed lezen Hendrik!

Je ben al net zo dom als ik…..Haat roept ons steeds op om goed te lezen en hij heeft toch echt aangegeven niet van kinderen te houden, niet naar Centerparcs te willen etc.

Maar als het echt niet ander kan wil ik mijn diamant best een zak snoep geven zodat ze even langs kan komen om in die al veel te vieze huisjes iemand onder te komen kotsen hoor!

Zag gisteren in mijn Tom tom dat alle parken al voorgeprogrammeerd zijn dus kan zo langsrijden.

Kom zelf ook even langs zou ik zeggen, wordt het helemaal gezellig!

En neem ook dat lieve schatje van Haat mee dat op zijn 18e nog met pappie en mammie op vakantie gaat (alsof ie thuis zou blijven….).

Ik hoor wel waar we ons moeten melden

• Antony

Neele toch! Kuis de taal en ban de lelijke gedachtes. Misschien is dat lieve schatje van Hatolex wel een oogverblindend mooie Iglesias, waar jij helemaal voor valt. En dan ben je helemaal niet meer weg te slaan uit het subtropisch zwemparadijs……

• neele01

Een schoonheid die op zijn 18e met zijn neefje met pa en ma op vakantie gaat?

Niet echt mijn type…..(Een lelijkerd die dat doet overigens ook niet)