Met een baby in de woestijn wonen?

• Hendrik

Hoi,

Ik ben van plan om komend zomer 2 á 3 maanden met mijn 2 maanden oude baby in een tentje in de woestijn te gaan wonen. Iemand ervaring mee?

Tips?

• stan

Ha ha ha !

Wie trapt hier in??

leuke mop hoor.

• tallie

Als het een huilbaby is zullen je buren het een geweldig plan vinden.

hatolex

• Woestijnbewoner

Ja. Ik heb 6 jaar lang op een van de grote zandhopen gewoond met mijn 15 kinderen in de leeftijd van 2 maand t/m 5 jaar. Het is heel erg goed te doen. Let wel eventjes op dat je niet op de 3e zandhoop in de woestijn gaat wonen maar op de 9e. Dan heb je uitzicht op Walmart en kun je koffie halen bij Zandbucks. (tegenhanger van Starbucks).

• Antony

Van de zomer is die baby twee maanden. Dus je moet 'm nog maken?? Mag je wel doorwerken ……..

• Hendrik

Tjah…. ik weet ´t ook allemaal niet meer

• Antony

Zou je niet ….eh, eerst oefenen ….eh, met je vriendin in …….ik kan het bijnah niet uit m'n strot krijgen…..in de zandbak van CenterrrrParrrks?

Daar zitten heel lieve mensen. Maria, Neele, Hatolex, Joke hebben daar vaak met elkaar een huisje.

Enne…eh, ikke ….ook.

• tallie

Hatolex zit nooit in centreparcs hoor, iik vind daar niet veel aan, maar voor kinderen is het er heel leuk, en dat is wat ik heb gezegd.

hatolex

• Woestijnbewoner

Hmm.. Kunnen we geen Centerparcs beginnen in Amerika. Ten eerste zijn de kids dan gelukkig, de ouders uiteraard ook en ehh.. Wie weet zitten er ook nog een paar verblijfspapiertjes aan vast. ;-)

• Directeur Center Parcs

Center Parcs zit al lang in America: http://www.centerparcs.nl/NL/NL/parken/park_loohorst/route