Beste Onur, wat kunnen meningen toch verdeeld zijn. Las Vegas is een superstad. Wij zijn er al twee keer geweest en ik hoop binnen twee jaar voor de 3e keer.
Natuurlijk is gokken een hoofddoel van Vegas, maar je kan er genieten van heerlijke en mooie hotels met een prijs waarvoor je in NY maar een zolderkamertje kan huren. Je kan er heerlijk eten, van budget tot 6 sterren. Er zijn Spa's bij de meeste hotels, je kan bowlen, naar de film, er is ook genoeg natuur er rond om heen en niet te vergeten shoppen !! Twee outlets aan de zuidkant en aan de noordkant. Op de strip ook een aantal, bij elk hotel wel wat winkels, bij Planet Hollywoord wel een mile met winkels en eethuisjes en veel galeries. Op de strip kan je in een paar uur de wereld rond en je waant je daar dan ook het ene uur in Parijs en het andere in Egypte b.v. Ook zijn er veel nachtclubs, bars kortom al zou je geen minuut gokken, dan kan je zo een week jezelf super vermaken.
Wij hebben een leuke deal gehad in het voorjaar, een paar dagen in het Flamingo en een paar dagen in het MGM. De een midden op de strip en de andere aan de zuidkant. Kijk voor deals regelmatig op de hotels sites ze hebben soms waanzinnige goedkope aanbiedingen en schrijf je in voor een nieuwsbrief. Wij hadden de deals door een aanbod op travelzoo.com. Als je wat aanbieders wil vinden kijk dan ook eens op lasvegas.com of hotelslasvegas.com zo rol je van het een in het ander. We hebben eerst een offstrip hotel geboekt om zeker te zijn van een redelijke prijs en toen we de deals hebben gevonden konden we erg gemakkelijk weer cancelen. Let wel even op de voorwaarden als je boekt voor het cancelen. Soms zijn er resticties bij aanbiedingen en kan je niet cancelen.
Ik vond het al een vakantie op zich het surfen voor een goeie aanbieding. Ik ben heel wat uurtjes rondgesurfd, maar dat vind ik juist het leuke van vakantie.Ook de vluchten hebben we goedkoop kunnen vinden bij dreizen.nl en die kunnen ook vast tussenvluchten regelen, maar ook de grote maatschappijen zoals United hebben multy=cities aanbiedingen waardoor je New York b.v. als tussenstop kan gebruiken en Las vegas als je einddoel nemen.
Wel is het zo dat LV vrijdag en zaterdagnacht duurder is dan de overige dagen.
Ik wens je alvast een heel fijne tijd en heel veel fun.