Tips.

• Onur

Hey ya,

Mijn vriendin en ik 23 en 26 gaan 17 Jan naar Amerika, we landen op de 17e op Boston.

En verblijven daar tot de 19e, vanaf hier gaan we richting New York, daar verblijven we bij een kennis voor een dag of 4/5.

Nu zou ik graag jullie advies willen hebben wat wij hier na zouden kunnen doen, we zaten eerst te denken om door te rijden naar Atlantic City maar volgens mij is het rond die tijd heel koud en behoorlijk uitgestorven.

We zoeken dus iets voor tussen de 24 en 28 want we vliegen de 29 weer terug van uit Boston. we zijn behoorlijk flexibel en hebben een auto tot onze beschikking.

budget is ook niet echt een punt.

Wat zouden jullie doen als je 5 dagen over hebt in New York, door rijden ergens anders heen of in New York blijven, graag jullie opinie.

Alvast bedankt,

Onur & Vera

• Peter H.

Misschien een bezoek aan de Niagara watervallen.

• mai

Wij zijn afgelopen april naar Cape Cod geweest. Erg mooi! De hele streek daar (ook het gebied boven Boston) is zowiezo erg mooi!

ENJOY!

• eric

Jaaa , Cape Cod , maarre….januari ? Niet echt een goede tijd !

Pak Amtraks Lake Shore Limited , en neem een kijkje in Chicago ! Of trein naar Washington DC.

Waarom de Amtrak ? Omdat het echt heel erg slecht ( sneeuw ) kan zijn.

eric

• Onur

Beste,

Als eerste bedankt voor al jullie tips, zoals ik al dacht en ook lees zal het rond die tijd verschrikkelijk koud zijn in de omgeving Boston / New york.

Misschien is het een beetje teveel gevraagd maar jullie hebben er in mijn ogen meer verstand van dan ik, zouden jullie dit willen invullen.

17-19 ben ik in Boston (Hopkinton) dit kan ik niet skippen.

20-23 in New York,

en will ik graag een route voor de resterende 5 dagen, het liefst richting het noorden zodat ik niet te ver hoef te rijden rond de 28ste om weer terug te gaan naar Boston.

nogmaals hartstikke bedankt voor al jullie hulp en info.

Onur

ps: iemand een idee welke sat nav software goede maps heeft voor deze regio ?

heb een pda met gps. evt. zelfs een mob met gps. lijkt me beter om zelf software te kopen dan een sat nav te huren voor 150 euro.

• Will€m

Streets and Trips van Microsoft is een goede. Mail even privé als je meer wilt weten.

Zie ook: http://www.microsoft.com/streets/default.mspx .

• Cees

We komen nu inderdaad op een punt dat de aanschaf van eigen navigatie even duur, of bij regelmatig USA bezoek, zelfs goedkoper is dan huren.

Ik heb jarenlang, tot volle tevredenheid, gereden met het Never Lost systeem van autoverhuurder Hertz.

Sinds dit jaar heb ik ook een eigen pda met tomtom.

Op die pda zat Europa voorgeinstalleerd en ik heb daar op een aparte sd kaart de complete USA en canada kaarten bijgezet.

Dit heeft (bijna) perfect gewerkt. (zie onderstaande link)

Zie:

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=6&i=29827&t=29827

• Nell

Als je liever een wat warmere omgeving wil, zou ik een binnenlandse vlucht nemen naar b.v. Las Vegas, de westkust van Florida of naar New Mexico/Arizona. Er zijn plenty binnenlandse vluchten voor weinig geld en daar kan je even je verkleumde botjes opwarmen die je zult oplopen in het koude noorden.

• Onur

Nogmaals bedankt voor jullie tips.

Nell, ik denk dat we jouw tip ook gaan opvolgen.

Planning staat nogsteeds als 17 / 19 Boston 19 / 23 NY en dan naar Las Vegas.

Na vandaag weer een hele dag te surfen op kantoor zie ik door de bomen het bos weer niet meer.

Als eerste instantie zouden we rijden van Boston naar New York. maar ook weer terug gaan met de auro naar boston. hier haden we een goede deal bij enterprise voor 350 dollar voor 11 dagen. nu wou ik een nieuwe boeking maken voor 6 dagen en de auto in NY achterlaten maar dan komt het in 1x op een ruime 500 dollar uit, beetje weg gegooit geld in mijn ogen, maar een auto is wel heel makkelijk voor ons om van boston naar new york te komen met onze bagage en we verheugen ons gewoon op het ritje. nu vraag ik me af is de rit uberhaubt wel zo leuk op een zaterdag morgen ? en is er een ander alternatief ?

tevens iemand enig idee wat een leuk goed hotel is in Las vegas het liefst op de strip ? ik kijk nu voornamelijk op orbitz en hotwire maar de packages die ik daar krijg word ik niet echt warm of koude van, mede omdat ik op de website niet de keuze heb om vanaf new york te vliegen en dan weer naar boston terug, daarom boek ik liever een lose vlucht en hotel.

Ik kijk weer uit naar jullie ervaren tips.

Mvg

Onur

ps: is het leuk om een auto te doen in Las Veas om overdag een stukje te rijden ?

• Peter H.

Beste Onur, ik kan geen chocola meer maken van wat je wilt. Persoonlijk vind ik Las Vegas een vreselijke stad. Het gaat alleen om gokken en geld maken. Het is er wel warm. Maar hoe je dit wilt combineren met Boston en New York is mij een raadsel.Vlieg dan liever naar Los Angeles, dat is veel interessanter. Dan kun je vandaar terugvliegen.