san fransico en las vegas

• Nell

Las Vegas is geweldig, super. Beslist meer dan 1 dag doen hoor. Zeler als je LV halverwege de rondreis gepland hebt. Heerlijk slapen in een mooi hotel, lekker bij het zwembad liggen, ga een bezoekje brengen aan een spa, shoppen, bowlen, genieten van al dat moois langs de Strip, lekker eten….uitrusten… en dan weer verder naar één van de mooie natuurparken.

Ook San Fransisco is een bezoek meer dan waard.

Ga eens rondkijken op allerlei ticketsaanbieders voor de beste prijs. Heb zelf goeie (lees…goedkope) arvaring met de internetsite van D-reizen. Hotels kan je b.v. in Las Vegas (in het weekend kan het een stuk duurder zijn) zelf via de hotels of een prijsstunter reserveren, verder ook natuurlijk vooruit boeken voor de natuurparken. De rest kan je gewoon onderweg boeken. Stap ergens binnen, vraag hun rack-rate en neem een kijkje in de kamer en beslis dan wat jullie willen.

Ga vooral bij allerlei forums kijken voor tips en leuke dingen voor tijdens de reis en vraag vooral advies…veel advies. Niet klakkeloos iets nemen bij een reisbureau. Zeker als je voldoende tijd hebt om het op 't gemak in elkaar te knutselen. Wat je wel moet doen is zo vroeg mogelijk op zoek gaan naar de beste tickets, hotels bij of in de parken en misschien een hotel bij aankomst. Als dat eenmaal is geregeld dan heb je tijd genoeg voor de rest.

• Peter H.

Ik heb geen slechte ervaringen met Jan Doets. Eenmaal een autorondreis gemaakt door het westen, LA, San Diego, Tucson, Grand Canyon, Las Vegas, Death Valley, dan de bergen, Yosemite Park, Monterrey, Carmel en weer LA. Alles prima geregeld. Je kunt via Jan Doets ook je heel eigen reis uitstippelen. Heb ik ook gedaan New York, Miami, St. Louis, San Francisco en LA, dat is dus een vlieg autoreis. Misschien is het bij Doets wat duurder, maar het gemak is ook wat waard. Boekte gewoon een retour New York, plus een aanvullend ticket goed voor 10 vluchten binnenland, waar ik er maar 7 van heb gebruikt.