overstappen

• lucas

heey mensen.

ik ga met mijn vriendin naar Amerika voor een paar weken.

en eerst dacht ik dat ik wel wist hoe ik daar heem moest.

maar toen later horde ik een verhaal van mijn tante dat je moest overstappen met het vliegtuig om in Los Angeles te komen.!!?

is dat waar?? (dat je met het vliegtuig moet over stappen om in Los Angeles te komen)

want ik heb nog nooit met het vliegtuig over gestapt.

en ik zou het veel fijn vinden als mensen die daar wel verstand van hebben. om dat met mij te delen.

al heel erg bedankt mensen.

GR. lucas

• tallie

Even zoeken leverde het volgende op

http://www.ebookers.nl/afo/flights/step1.html?VERSION=NL&LANG=NL&LARR=los%20angeles

had je zelf ook gekund hoor met Google

hatolex

• Bimmer E46

Overstappen stelt niet veel voor hoor. In nederland krijg je al te horen naar welke gate je moet gaan op het desbetreffende vliegveld van overstappen. Vraag dan ook even of je bagage automatisch wordt doorgestuurd naar het andere vliegtuig (meestal wel). Het wijzigd allemaal vanzelf.

• Ada

Alleen per KLM kan je zonder voerstappen naar L.A.

• Harry

Hoi, mijn ervaring met overstappen in Amerika is dat je minimaal 3 uur nodig hebt omdat je eest door sw douane moet en je bagage op moet halen, inleveren weer en weer opnieuw moet inchecken. En aangezien ze zeer grondig te werk gaan moet je er ruim de tijd voor nemen.Weet niet precieshoe het nu gaat maar ik zou even informeren bij je reisburo.

Succes harry

• Gerrit

3 uur nodig voor overstappen is redelijk overdreven. De laatste aantal keren was een kleine 1½ uur meer dan voldoende, zelfs op drukke luchthavens als Chicago en Atlanta.

Dus als je die 1½ uur aanhoudt zit je goed. Of rechtstreeks met KLM, natuurlijk.

• mai

DRIE UUR!

Wow, moet je dan naar een andere luchthaven of zo?

Laatste keer op DC waren we binnen 45 minuten (met douane en de bagagedans) bij de volgende gate!

• Peter H.

In DC misschien wel, maar probeer dat niet in Minneapolis. Daar moet je komend van Europa en bij doorvliegen naar een andere luchthaven voor binnenlands verkeer in de VS. Dat gebeurt overigens vrij snel, Een ritje van 10 minuten met de bus. Maar voor je in en uit de bus bent, uit de douane etc. Heb je toch wel wat tijd nodig. Hou daar rekening mee. De ene luchthaven is niet de andere.

• jan

aankomende zomer moet ik in chicago overstappen voor naar houston te vliegen ,ik heb 11/2 uur de tijd ,is dit haalbaar?vlieg met united airlines

• Gerrit

Wij hadden afgelopen zomer voldoende aan 1 uur en 20 minuten. Immigration en customs liepen vlot. Koffers gedumpt en met de trein naar de United terminal en we hadden nog een half uur over.

Dus als er niks tegenzit moet die 1½ uur voldoende zijn.