American airlines 290 euro retour

• Nell

Dankzij de melding van je hier heb ik een vriend een hele goeie tip kunnen geven en die vliegt nu in april naar Las Vegas……ik ben nu wel erg jaloers. Maar goed als het binnen je plannen past dan is dit met recht een gouden tip.

• Wendy J&L

Heel fijn dat ik iemand ermee heb kunnen helpen :-)

• Peter W

Wendy, net terug van deze reis met AA voor e286/pp retour. Nogmaals dank voor de tip. De stoelen voor ORD>SFO en LAS>ORD kon ik tevoren zelf regelen, voor BRU<>ORD kon dat niet (ook geen internet checkin) en het was 2 keer een onvoorstelbare lang inchecken. 20 minuten in BRU waarvan de dame 18 minuten aan de telefoon hing. In ORD deed een ervaren meneer het in 5 met veel en snel tikken. Ik had mijn CC klaar voor de adder onder het gras maar er werd geen geld gevraagd. Het bleef dus e286!

Vluchten met AA waren onprettig: ik ben met 100kg te zwaar voor de stoel en zit op het metaal. De overstap heen zou 2,5 uur duren maar werd gepland 5. Eten was armoedig en drinken was een crime. Ik heb geen probleem met $5 betalen voor een drankje maar je kon ze maar zeer zelden kopen en er was weinig keus.

Ergo, voor deze lage prijs nog wel in de markt nonstop naar NYC en ORD maar geen overstap meer. En een volgend keer water kopen op het vliegveld: er was echt zelden drinken te verkrijgen aan boord.