American airlines 290 euro retour

• Wendy J&L

Op de site van AA kun je nu tickets boeken van 290 retour (LA/LV- brussel). Dit is wel erg goedkoop. Moet ik soms ergens op letten (bekende addertje onder het gras:?

• Wendy J&L

we hebben net geboekt, dus het schijnt te kloppen :-)

• Mila

Da's wel een hele leuke aanbieding!

Is dat alleen voor een bepaalde periode of voor het hele jaar?

• Wendy J&L

Zover ik heb gezien in april en mei. Vertrek vanuit brussel naar LA, SF of LV. Ze waren allemaal 288 retour.

Zelf vliegen we heen naar LA en terug van LV :-)

• Peter W

>Op de site van AA kun je nu tickets boeken van 290 retour (LA/LV- brussel).

Wendy, op welke URL staat dat? Ik kijk op: http://www.americanairlines.be/content/be/specialOffers/fareSale.jhtml

en daar gaan ze maar tot 31Dec07 en de laagste fare is 377e. (Mooie prijs) >maar ik wil wel een keer extra voor 290 in 2008

• Wendy J&L

http://americanairlines.eu.amadeus.com/plnext/AAeurope/ClarificationForwardPageName.action;jsessionid=GjLXrqNYfVjgjljqFJpgGCSbTQVnH23s8JCJGGH15jpQ0Cd6nJVr!948589832!-329670166

Mocht de link niet werken;

www.americanairlines.be

Dan gewoon op de homepage de vlucht intypen; bijv. brussels-las vegas 22-29 april.

• Wendy J&L

de link werkt niet zo te zien.

Laat je ff weten of het je is gelukt?

• Mila

Ik heb ‘t geprobeerd bij ’multicity'. Heen op 1 april en terug half april.

Ik kreeg inderdaad 290 euro pp als prijs!

Goede aanbieding, maar helaas kunnen wij er geen gebruik van maken :-(

Andere plannen….

• Peter W

> www.americanairlines.be en dan gewoon intikken.

Deed ik 17Apr08 >SFO en 16Mei LAS>BRU voor e572 voor 2 personen. Gaan we gewoon een keertje extra. Alleen met geld toe kan het goedkoper. Wendy, veel dank voor deze waardevolle tip.

nb Natuurlijk keek ik bij de KLM maar dat was 3 x zo duur. Er zijn loyaliteitsgrenzen. Ik krul wel mijn tenen of hier nog een veiligheids-toeslag vergeten is te berekenen want voor 77e Taxen kan het niet.

• Wendy J&L

Geen idee, ik heb ze geboekt en betaald met de cc. Dus we zien wel.