Ik ben het volledig met Mar eens. Het is een ander verhaal als die persoon “Geestelijk gehandicapt” zou zijn geweest. Dan kan ik me er nog iets bij voorstellen. In dit gewoon is hij gewoon een moordenaar die allang kassiewijlen had moeten zijn. Ik vind inderdaad ook dat men de doodstraf allang had moeten volstrekken. De familie heeft nu 11 jaar lang moeten lijden. Dat was ook niet nodig geweest. Kijk, de doodstraf is het uiterste. Maar in sommige gevallen mag men het hier meteen invoeren. Als voorbeeld wil ik Suzanne W. noemen. Dat kind is hier 3 kilometer van ons huis vandaan verkracht, aangerand en toen ze hem een pedo noemde, vermoord doordat hij willens en wetens met zijn camper 2x over haar heen is gereden. De rechtbank noemde hem “Minder toerekeningsvatbaar” omdat hij spanningen had. Hij stond al bekend als een crimineel. Moet ik in zo'n geval nog medelijden hebben met zo'n vent? Als het mijn dochter was geweest had ik allang de doodstraf bij hem voltrokken, en ik kan garanderen dat het bij mij pijnlijker was geweest dan in Amerika.