Je hoeft het niet te accepteren, en je gevoelens zijn zeer persoonlijk.
Ik verdiep me er eerlijk gezegd niet in , ik kan er toch niets aan veranderen en onderga ze gewoon.
Heb je ook geen last van frustraties.
hatolex
Met de aanschaf van een ticket accepteer je de voorwaarden, maw, je kunt ook kiezen voor een andere maatschappij. Maar ik ben bang die die ongeveer dezelfde voorwaarden heeft m.b.t. claimen. Dus ook bonnetjes overleggen.
Er is dus nooit sprake van eezijdeige maatregelen.
Als BA koffers kwijt raakt spreken zij hun verzekerings maatschappij aan, en die vraagt om bonnetjes, die BA vervolgens weer aan jouw vraagt.
Foto's hoeven tegenwoordig geen weergave van de werkelijkheid meer te zijn sinds de uitvinding van Photoshop.
En nogmaals niemand twijfelt aan jouw eerlijkheid maar een verzekerings maatschappij heeft liever en bonnetje.
Bij elke organisatie werken nu eenmaal mensen die niet in de wieg gelegd zijn om accuraat en efficient te communiceren maar dat diskwalificeerd de organisatie nog niet.
En laten we wel wezen, om de bonnetjes in je koffer te stoppen is ook niet echt handig.
Ik zou zeggen, neem een borreltje, accepteer je verlies, en hoop dat de volgende keer je koffer niet zoekraakt. En wind je er niet te zeer over op, dat is nl slecht voor je hart en je humeur.
hatolex
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?