Telefoonkaarten

  • Maantje

    Heb een vraagje over bellen vanuit Amerika. Ik ga een rondreis maken door het westen van Amerika en hoe zou ik het voordeligst kunnen bellen naar Nederland? Bijv met een prepaid telefoonkaart die ik op een hotelkamer kan gebruiken in een telefooncel of misschien zelfs mobiel. Hebben jullie hier misschien tips voor, welk merk etc? Alvast bedankt!

  • tallie

    Telefoon cel, hotel en mobiel zijn veel duurder.

    hatolex

  • Reny

    Gewoon bij een supermarkt of tankstation een kaart kopen en vanuit een telefooncel bellen.

    Is super makkelijk en erg goedkoop.

    Met sommige kaarten kun je ook gratis vanaf je hotelkamer bellen, je moet dan het nr. achter de streepjescode (zoals bij een kraslot zal ik maar zeggen) intoetsen en je kunt (lekker rustige) vanaf je hotelkamer bellen.

    Probeer zoveel mogelijk naar vaste nrs. in Nederland te bellen, je doet dat veel langer met je kaart dan naar mobiele nrs.

    Gr.

    Reny

  • Antony

    Ik sprak met sommige kennissen en familie af om te bellen via collect call, dan ben je gelijk van dat kaart-gedoe af.

  • Maantje

    Weet je misschien ook welke providers dat aanbieden in Amerika (die kaarten met streepjescode op de achterkant)? En hoelang je kunt bellen met die kaart?

    Collect call is misschien ook een idee, is dat alleen mogelijk vanaf een vaste telefoon in Amerika of kun je ook je nederlandse mobiel daarvoor gebruiken?

    Bedankt weer!

  • francien

    Draai net als ik 1010987en dan je land en netnummers in Holland dan kan je uren praten voor weinig.

  • henkie

    Gewoon mobiel bellen. Is mischien een paar tientjes duurder. Maar waar praat je over. Het kost toch al veel geld. Gewoon soms even kort bellen.

    En veel sms'en. Vrij goedkoop en je kan het thuisfront goed op de hoogte houden.

  • Paul/vs

    Wat betreft je mobiel bellen, ik vind € 2,00 per minuut nog al wat.

    Daarnaast moet je tegenwoordig al een Quad telefoon hebben om een goed ontvangst te hebben. En dan hebben we het alleen nog maar over de bevolkte gebieden.

    De nieuwe masten met receivers van alle telefoon maatschappij-en worden nu voorzien van 850Mhz ontvangers. Dit omdat ze grote problemen hebben zoals hier in de Bay Area.

    Dus een tripple phone voldoet met de 1900Mhz echter je hebt niet de comfort van een normaal gesprek.

    Wat betreft het drukken van de kosten, ik zou alleen Sms-en met de telefoon en gewoon een belkaart kopen bij de supermarkt en/of tankstation.

  • Maria

    Iedereen moet bellen waar hij of zij trek in heeft.

    Jullie praten gelijk over kosten , te duur etc., misschien heeft iemand zakelijk een gsm nodig in de VS.

    Een telefoonkaart is vaak handig om erbij te hebben.

  • tallie

    Je zou de vraag eens goed kunnen lezen, dan zou je dit antwoord niet hebben gegeven.

    hatolex