Washington - Los Angeles

  • Maria

    Muriel Schreef:

    ——————————————————-

    > Beste Cees,

    >

    > Tips of ideeën, wat maakt het uit. Jouw kijk op

    > bepaalde dingen is duidelijk en ik ben een van

    > nature positief ingesteld persoon dus ik beschouw

    > jouw commentaar niet als negatief, maar ik krijg

    > meer en meer de indruk dat niet ik maar jij niet

    > openstaat voor andermans ideeën terwijl ik (jouw

    > commentaren erop nahoudend) best wel hoger

    > inschatte.

    >

    > Maar goed, ik laat het hierbij want ik vind het

    > meer en meer een kwestie van verspilde energie

    > worden.

    >

    > Veel geluk en wijsheid toegewenst

    Ach dat laatste heeft iedereen nodig Muriel in 2011 en komende jaren, het is soms niet makkelijk om van standpunt te wijzigen, :) de ene zweert bij een hotel en de ander trekt liever met een campertje rond, enz enz Cees heeft best waardevolle lijntjes ingebracht, waarvoor mijn dankX(

  • Maria

    Wij houden ook een weblog bij voor de kinderen/kleinkinderen en onze vrienden/familie,in elk geval niet voor openbaar gebruik.

    Wij stellen onze routes uiteindelijk ook zelf samen,maar wel op basis van reisgidsen,routes van derden en de waardevolle info via prikborden,succes :)X(

  • Muriel

    Ja had onze site openbaar gemaakt maar heb dat inmiddels teruggedraaid, de reden mag je raden ;)

    Wij bepalen eerst de route en dan dingen die we beslist willen zien/doen en hiervoor halen ook wij veel informatie uit de dingen die jij opnoemt, inderdaad onder andere waardevolle tips vanaf diverse fora.

    Ook jij succes en veel plezier

  • Cawka

    I have also been dealing with cryptocurrency for several years and I will tell everyone in all seriousness that it brings quite good money, but if you need to exchange cryptocurrency for Euro or some other currency, then here is 0.6 eth to eur, the best exchange rate that constantly changes in real time