Beste Amerika Kenners,
Ik heb al veel info op dit forum kunnen vinden maar blijf toch nog met 1 vraag voor mijn planning zitten.
Wij gaan eind September tot Mid Oktober richting New England om Indian Summer een keer te beleven. Wat ik nu geleerd heb is dat het misschien iets aan de vroege kant is maar ik moet er maar op vertrouwen dat het geluk dit keer aan onze kant is.
Het idee is om van Boston naar Acadia te gaan. Vandaar naar de White Mountains en dan van Stowe ofwel naar de Green Mountains of naar Adirondack te gaan. Wat raden jullie aan? Ook met idee dat deze trip eigenlijk een beetje om het leef peepen is gepland.
Van Green Mountains of Adirondack willen wij naar Niagara. Is dat in 1 dag te doen of is het leuk om onderweg nog ergens te verblijven.
Dan zitten wij te denken om een dag naar Toronto te gaan en dan op ons gemakkie richting Newport en Cape Cod. Nog aanraders voor deze route?
Het zijn uiteindelijk toch wat meer vragen geworden maar omdat ik begrepen heb dat het toch wel aan te raden is voor die tijd je accomodatie te regelen is het dan maar beter de hele planning in 1 x goed te hebben…
Alvast bedankt voor jullie input!
Mirjam