Florida

• Sabrina86

Hoi Jet,

Klopt inderdaad, daarom hebben we ook niet zoveel pretparken op het lijstje(ook al zijn we in Orlando)

Wel willen we graag wat van de natuur en omgeving zien, maar het moet natuurlijk wel leuk blijven.

Daarom zullen we ook regelmatig lekker gaan luieren bij het zwembad

• TonyVegas

Wij vonden Blue Spring State park ook echt mooi.

Niet zo heel groot, dus ideaal met kinderen.

Mooie natuur, manatee's en natuurlijk een speeltuin voor de kids.

Ligt vlakbij Orlando.

• Jet

Heb je op de Disney site gezien dat er passen zijn voor een x-aantal dagen waarmee je per dag 1 park in mag?

Net als met skipassen is het hierbij ook zo dat hoe meer dagen je koopt, hoe “goedkoper” het per dag wordt. Ik heb daarom juist aantal dagen extra gekocht dan dat ik in eerste instantie van plan was (waardoor de laatste dag zelfs gratis ten opzichte van paar dagen minder) waardoor we nog een dag terug konden naar een park van keuze en alleen de attracties hebben gedaan die we nog wilden, geloof dat we wel 10 keer in Buzz Lightyear geweest zijn :))

Je kunt het aantal dagen ook verspreid gebruiken, dus hoeft niet opeenvolgende dagen te zijn. Ik ben even kwijt over welke periode het uitgespreid was. Wij konden ook gebruike maken van de extra openingsuren, maar weet ook niet meer of dat was vanwege deze passen of vanwege feit dat we in Disney resort verbleven (dan heb je die privilege sowieso).

Er zijn ook passen waarbij je per dag meerdere parken kunt doen, maar die zijn veel duurder en aangezien je tussen de parken best nog wat reistijd hebt en voordat je binnen bent etc leek mij dat niet zinvol.

Wij hadden juist de instelling “we zijn hier nu en hebben Disney als ”hoofddoel" dus dan ook zoveel mogelijk parken, met dagje zwembad/zwempark tussendoor.

• Sabrina86

Ideaal die passen! Lijkt me wel wat.

Moet je die passen op het park zelf kopen,of kun je ze ook online krijgen.

• Jet

Die kan je online kopen op de website van Disney. Dit is de site: https://disneyworld.disney.go.com/tickets/

• Sabrina86

(tu) thanx

• Jet

Have fun !