Montana: kan iemznd wat Going to the Sun IPA shippen naar België

• jan geuens

Raar vraagje, maar ben op zoek naar iemand die me 12 flesjes (twee kratjes) Going to the Sun IPA naar Belgiê wilt shippen; Vanzelfsprekend betaal ik het bier en de verzendkosten. iemand van Montana (waar ze verkopen het enkel daar) hier op het forum?

• Cees A

Neem eens contact op met Mark Egbers, een naar Amerika geemigreerde Nederlander die hiervan z'n business heeft gemaakt. http://www.weship-it.com/Home/Dutch

PS: Dat zal overigens, door de verzendkosten, wel een duur kratje bier worden ………………….. :D

• jan geuens

Goed esuggestie, vree sdat dat niet werk. Ze geven enkel een shipping adress in Missouri. Ik heb echt iemand nodig die fysiek wat bier in de winkel koopt :(

• Svenn

Je kan toch bijv DHL een pakketje laten ophalen? Neem gewoon contact op met de brouwer voor de reden en misschien hoef je niet eens voor het bier te betalen. Het zijn twee sixpacks dus de verzending zal ook niet zo duur zijn.

• jan geuens

Svenn Schreef:

——————————————————-

> Je kan toch bijv DHL een pakketje laten ophalen?

> Neem gewoon contact op met de brouwer voor de

> reden en misschien hoef je niet eens voor het bier

> te betalen. Het zijn twee sixpacks dus de

> verzending zal ook niet zo duur zijn.

=> Jammer genoeg doen ze het niet. Feedback brouwerij: "

We currently only distribute to Montana and hopefully we will be in more states down the road. We don't have an international plan, but maybe it will be in the cards one day. Currently it is illegal to ship beer, so your best bet is coming back to stock up!"