Rondreis Amerika

• delibassie

Eind mei/begin juni gaan wij voor 3,5 week naar Amerika en ben al druk bezig om aantal zaken op een rijtje te zetten.

Ik heb echter nog wel wat tips nodig, dus reactie's zijn welkom!

* Welke citypass kan ik het beste nemen voor de bezienswaardigheden in NewYork? en bij welke site kan ik deze het beste bestellen?

* Welke navigatie raden jullie aan voor WestAmerika? Wij hebben een auto gehuurd voor de rondreis vanaf LosAngeles, LasVegas, SanFrancisco en via de kust weer terug naar LosAngeles.

We hebben zelf een TomTom, maar daar zit geen kaart van Amerika op dus het idee is om deze aan te schaffen. Mijn man heeft op zijn mobiel de app van Navigon en daar kan hij de kaart van Amerika ook eventueel op

downloaden, maar werkt deze wel goed??

Wellicht zal ik nog meer advies nodig hebben, maar eerst graag even jullie advies/ tips voor deze 2 vragen.

• TonyVegas

Hoi,

ik heb ook Navigon op mijn telefoon. Ik gebruik het altijd in Amerika en werkt perfect.

gr

Tony

• Jet

Voor de doorgaande en ook kleinere wegen werkt een wegenkaart uitstekend, bv de RandMcNelly, ter plaatse te koop (en ik geloof ook in Nld).

Voor je hotels (mocht je die van tevoren reserveren) kan je thuis ook alvast via google maps de route opzoeken en uitprinten.

Navigon werkt prima en er zijn ook mensen die ter plaatse van de TomTom de USA kaarten aanschaffen/downloaden en later in Nld weer te koop aanbieden. (vlgs mij onlangs nog hier op het prikbord en anders op het New York prikbord, maar ook op marktplaats).

• delibassie

Bedankt Tony Vegas en Jet, daar kan ik wat mee….(tu)