Volgend jaar september gaan we, ik, mijn man en moeder, een reis maken van boston naar Chicago.

Op die route rijden we door New England heen ( white mountains, New Hamphire, Vermont, stukje Massachuces en daarna naar de staat New York).

Wie weet er hier een mooie route van Boston naar Jackson NH? Met onderweg leuke plaatsjes en mooie natuur?

Ik kan rijden via Portsmouth, Rochester en dan naar North Conway. Of is er een leukere route? Via bijv. manchester, Concord, Meridith en Lake Winnipesaukee? Welke route heeft jullie voorkeur?

Wat zijn de Must see's in de White Mountains??? Flume gorge lijkt mij erg mooi en de Kancamagus Highway.

Vanaf Jackson rijden we naar Lake Placid. Hierbij had ik gedacht om de 302 te volgen en dan naar de Ben en Jerry fabriek te gaan. Dan de 100 en de 17 door de Green Mountains om bij de 185 Champlain Lake over te steken.

Is dit een logische route? En is het een mooie route?

Nadat we de Adirondacks hebben bezocht, ik weet t, dit is geen New England, willen we misschien naar Wetstone Gulf State Park. Is iemand hier bekend mee? Is het de moeite waard om om te rijden vanaf de Adirondacks op weg naar Syracuse?

Alvast bedankt voor de tips. Alle tips kopieer ik, en daar maak ik een draaiboek van. Heb ik ook gedaan voor mijn andere reizen naar Amerika en Canada.

Gr. Roxana