Internetten in Amerika

• wilma.warner@yahoo.com

Tip voor iedereen die in Amerika wil internetten met je Eigen Hotspot. O.a. Best Buy verkoopt Virgin Mobile (Broadband2Go). Prepaid zonder contract. Je schaft alleen eenmalig een ontvanger aan ( $ 119,–) en een prepaid kaart ($ 10 - $ 50) en je hebt bijna overall internet.

• Antony.

Mijn ervaring is dat je op tal van campgrounds (campings), motels, hotels, state parks, libraries, restaurants, etc etc gratis op internet kan. Dus waarom die onkosten maken als het niet nodig is? Internet, email, Skype is in de USA zo gemakkelijk en gratis mogelijk.

Je rijdt een plaats binnen, ziet een bord “School” en vaak is de “School” gecombineerd met de bibliotheek, waar je zo op internet kan.

• Jet

Er zijn zelfs al dorpen waar je gewoon op straat gratis wifi hebt.

En mocht er in de plaatselijke coffee tent/restaurantje een slot op de wifi zitten dan is men maar al te vaak bereid je de code te geven.

• Maria

In alle coffee shops ontvang je WiFi

• wilma.warner@yahoo.com

Ja jullie hebben gelijk, maar wat is het toch heerlijk om 's morgens in je Fifth Wheel wakker te worden en niet eerst naar een Hotspot te moeten rijden en ipv Starbucks derrie, je eigen potje koffie te zetten op een plek waar nu net geen internet is. Groetjes uit Houston.

• Maria

wilma.warner@yahoo.com Schreef:

——————————————————-

> Ja jullie hebben gelijk, maar wat is het toch

> heerlijk om 's morgens in je Fifth Wheel wakker te

> worden en niet eerst naar een Hotspot te moeten

> rijden en ipv Starbucks derrie, je eigen potje

> koffie te zetten op een plek waar nu net geen

> internet is. Groetjes uit Houston.

Starbuck opent steeds meer filialen in Europa en ook in Nederland, velen zijn verzot op dat soort koffie.

Als ik s,morgens wakker wordt zit ik niet te smachten naar internet maar naar koffie en een broodje etc, dus opbreken er richting coffeeshop :)

• leentje59

Internet veslaafd?

• Maria

leentje59 Schreef:

——————————————————-

> Internet veslaafd?

Waarom zou TS internet veslaafd zijn ?, het is wel handig om je familie vrienden kids etc ed te kunnen bereiken.

Je kun gemakkelijk je camping hotel zoeken resp. bezienswaardigheden met aanvullende info,s