rondreis SF-LA-LV juni 2014

• Joepert

Dank aan uw allen (uitgezonderd de arrogante heer Antony) voor de bijdragen. Was niet eerder in staat om te reageren…brrr

• Jet

Fijn dat je toch nog even terugkoppelt en ik hoop dat je je door de sarcastische reactie van Anthony niet laat afschrikken.

Ik kan zijn reactie wel begrijpen want zoals ik zelf al aangaf in mijn eigen reactie: wat is je eigenlijke vraag?

Je vraagt nl :wie heeft daar ervaring mee ? Het antwoord is: zo ongeveer iedereen hier op het prikbord. Maar met dat antwoord ben je waarschijnlijk niet geholpen.

Dus als je kunt formuleren wat je eigenlijke vraag is, dan kunnen we je beter van dienst zijn. En als je wat berichten hier op het prikbord gelezen hebt, dan kun je opmaken dat er best wel wat mensen bereid zijn jou van advies/suggesties te voorzien.

By the way, mijn reactie over het terugkoppelen is misschien ook niet in goede aarde gevallen, maar het gebeurt hier regelmatig dat men een vraag neerzet, er vervolgens serieuze reacties gegeven worden en men niets meer van zich laat horen. Voor degene die tijd steekt in het reageren en de vraagstellen van suggesties,adviezen en informatie voorziet is dat gewoon vervelend want die persoon steekt daar toch tijd in. Het gaat dan niet om “over de bol aaien” zoals Maria dat noemt, maar om een beetje fatsoen naar degene die moeite neemt om de vraagsteller te helpen.

Anyway, kom maar op met je echte vragen !

• Antony.

Joepert Schreef:

——————————————————-

> Dank aan uw allen (uitgezonderd de arrogante heer

> Antony) voor de bijdragen. Was niet eerder in

> staat om te reageren…brrr

Ach ach, druk druk….brrr.

De personen die met tips reageren weten nu nog niet of je er iets aan hebt of wat je er mee doet. Over arrogant gesproken.

• KatleenS

Je hoeft ook niet te reageren op een vraag als je het de moeite niet vindt.

Als mijn neus afgebeten werd na mijn eerste post, zou ik ook niet meer reageren op reacties…