Ik zag ook een ander bericht van jullie, weet dus even niet zo goed wat het plan nu aan het worden is.
Deze route ziet er iig prima uit, ik heb de route zelf niet in zijn geheel gereden, maar ben wel op diverse stukken geweest.
Een paar opmerkingen:
2 nachten Boston betekent eigenlijk maar 1 volle dag ter plaatse, dat is op zich wel te doen voor downtown gedeelte, maar als je er een 2e dag bij kan pakken, dan heb je nog een halve dag extra en zou je ook nog een whale watch tour kunnen doen.
LIncoln zelf kan ik me niet herinneren, maar de White Mountains zijn mooi, er valt veel te doen, ook veel te wandelen.
Kijk eens op deze site:http://www.visitwhitemountains.com/things-to-do/mtwashington.aspx
De weg tussen Conway en Lincoln, route 112, de Kancamagus Highway is erg mooi.
Google maps geeft voor de route naar Saranac een route volledig over de weg aan (onderlangs Lake Champlain), er is echter ook een ferry van Burlington naar Port Kent, je komt dan van “bovenlangs” via Lake Placid aanrijden op Saranac. Deze ferry overtocht ken ik niet, maar een ferry overtocht vind ik zelf wel altijd een leuke onderbreking van een autorit.
Rondom Saranac en Lake Placid is ook weer een hoop outdoors te doen, maar alleen al een rondrit door de Adirondacks is prachtig.
Als je wilt weten wat er te doen is, google gewoon op de plaatsnaam gevolgd door what to do en je vindt een hele waslijst. Kan je zelf beoordelen of er iets voor je bij zit.
Je kunt hier ook weer geweldige wandelingen maken. Bij het lokale visitor buro kunnen ze je vast een kaartjes helpen.
Utica heb je waarschijnlijk alleen als overnachtingsplek uitgezocht, lijkt me prima, hoewel je ook verder zou kunnen doorrijden, afhankelijk of je die dag vanaf Saranac in de buurt van Saranac wilt besteden. Zo niet dan zou je wel even kunnen “doorhalen” en naar Niagara Falls kunnen doorrijden. Zeker als je op voorhand een hotel reserveert, kan je daar ook laat aankomen. Het stuk Utica - Niagara is toch alleen maar snelweg.
1 hele dag Niagara is prima, als je Utica overslaat zou ik wel 2 nachten Niagara doen.
Ga vooral ook naar de Canadese kant, vanaf daar zijn ze eigenlijk veel mooier. Je kan dit eventueel lopend doen. Mocht je het stuk Niagara - Ann Arbor via Canada rijden, kan je ook gelijk met de auto de grens oversteken en een hotel aan de Canadese kant nemen, er zijn 1 of 2 hotels die uitzicht op de falls bieden (geen idee hoe die prijzen liggen tov de rest).
Toronto ken ik niet en het stuk tussen Niagara en Chicago ook niet, daar kan ik je dus niets over zeggen.
Chicago is een leuke stad, ik zou wel 's ochtends uit Grand Rapids vertrekken zodat je de middag al in Chicago hebt. Met 1,5 dag krijg je een aardige indruk. Je kunt je er (zoals bijna overal) ook langer vermaken.
In het verleden zijn er op dit prikbord wel meer berichten over deze route/dit deel van USA geweest. Via de zoekfunctie en dan op woorden als Boston, New Hampshire, route Chicago, Lake Placid, Niagara, doorzoek hele bericht zou je die wel moeten kunnen vinden. Scroll dan vooral bij “laatste 30 dagen” naar 'alle data".