Hallo allemaal,
Ben bezig met mijn rondreis te boeken door Amerika. Na de nuttige antwoorden wat mijn vraag over San Diego betreft, nu een vraag over de omgeving Buffalo.
Ik vlieg tijdens mijn rondreis aan op Buffalo Niagara International Airport. Daar staat een auto klaar voor een aantal dagen. Nu ben ik aan het kijken voor zowel het boeken van hotels en voor informatie over de beroemde Niagara Falls.
Nu lees ik dat de Canadese kant van de watervallen het mooiste is. Dus die kant wil ik wel op. Er is ook meer keuze wat hotels betreft en de prijs van de Canadese hotels zijn ook iets gunstiger.
Alleen kan ik wel met mijn huurauto naar Canada? En wat nog wel meer belangrijker is. Kan ik wel naar Canada en kom ik dan ook weer makkelijk terug in de USA? Ik moet wel mijn vlucht halen van Buffalo Niagara International Airport en de rest van mijn reis kunnen volgen door de USA.
Zijn de grensovergangen met de auto makkelijker te doen dan op de vliegvelden en moet je dan ook weer het hele vraaggesprek aangaan met de beambte?
En nu ik toch aan het typen ben. Iemand nog tips wat Buffalo, Niagara Falls en de omgeving betreft?
Alvast bedankt!! (tu) (tu) (tu)