vliegtickets

• jan v

Heb een vraag omtrent de prijzen van de vliegtickets zomer 2014.Wij willen rond 23of24juni 2014 vertrekken voor een rondreis van 23dagen en te beginnen in los angeles en te eindigen in san Diego,maar de prijzen van tickets met 1tussenstop liggen nog ruim boven de 700euro,zijn de tickets duurder geworden of zo,want ij zat vorig jaar te kijken en toen zaten ze op ongeveer 660euro van united airlines. groet jan

• Ada

Tickets zijn helaas elk jaar weer een stuk duurder.

Laat je op de email zetten van reisburos of div. airlines, zodat je op de hoogte bent van mogelijke aanbiedingen.

• jan v

met ons vieren scheelt datal gauw 400euro .tip,zal ik doen

• Ada

Jij hebt hier waarschijnlijk niets aan Jan, maar ik krijg net vandaag aanbiedingen voor United binnen.Niet voor de tijd die jij wilt. Ik sta o.a. bij ticketspy ingeschreven, die regelmatig allerlei aanbiedingen hebben. Misschien iets voor iemand anders?

Kijk hier: http://ticketspy.nl/deals/united-wacht-niet-op-klm-en-start-usa-flash-new-york-e493/

• jan v

ik denk dat ik toch maar ga proberen om vavaf brussel te gaan vliegen,tickets zijn daar 650,00 euro,dat scheelt.en heb de hele reis anders ingedeeld,begin nu in las vegas.heeft iemand ervaring met het parkeren op brussel airport?las dat lang parkeren (23dagen)bijna 200euro kost,stuk duurder als schiphol

• jan v

heb de tickets via klm en vlieg naar las vegas en san Diego terug en de 4tickets waren 2644euro,niet slecht.van 22-06-tm 14-07.

• Ada

OK, veel plezier.

• robenina@upcmail.nl

Dag Jan ik heb net een vliegticket geboekt bij icland air (rechtstreeks(, was het goedkoopste dit is voor mij ook de eerste keer maar heb uit eerdere reacties begrepen dat de ervaringen goed zijn en dat je 2x 35 kg gratis bagage mee mag nemen per persoon