Rondreis noordwest USA vanaf San Fransisco

• Cees A

Nou, komt dat even mooi uit. Ik zie dat een groot deel van je wensenlijstje al in mijn route zit verwerkt. ;)

Ik weet niet of je alle info-links in die route al hebt bekeken ?

Met wat extra km zijn Hells Canyon en North Cascades ook best in die route in te passen.

Craters of the Moon ligt volgens mij een beetje te veel uit de richting van deze route. Om alleen voor dit park zoveel extra km om te rijden moet je daar wel heeeeeeeel graag naar toe willen.

• Jet

**********************************************************************************************************************************Landen bezocht:

Noord west USA, Zuid west USA, Westelijk Canada, Australie, Namibië, Zimbabwe, Botswana, Zuid Afrika, Noord en Zuid Mexico, Dominicaanse Republiek, Egypte, nagenoeg geheel Europa, Signapore.

Ehhhhh ??? Moet ik nu onder de indruk zijn of zo ???

Zoek het lekker zelf uit met je route als je zo “bereisd” bent ! Of zoals eerder gezegd plaats een bericht waarin je begint met desnoods een opsomming van waar je heen wilt behalve “noord van San Francisco”.

• Jet

Ik had natuurlijk beter moeten opletten en die riedel aan landen gelijk onder je eerste bericht moeten lezen, dan had ik het niet over afstanden etc hoeven te hebben natuurlijk, want dat wist je allemaal al, dus om dat nog eens duidelijk te maken heb je het er nog maar eens onder gezet. Neemt niet weg dat je dan "mans genoeg bent om zelf een route in elkaar te draaien. Succes!

• Mama Biebel

Jet,

Ik vind je reactie ietwat overdreven. Dat ik inderdaad al meer van de wereld heb gezien houdt niet gelijk in dat ik ook alle highlights van de regio waar we nu heen gaan ken. Noch van de omstandigheden/afstanden of het haalbaar is wat wij willen zien. Maar om ff kort door de bocht te gaan….. volgens jou redenatie zou ik alle info dan al allemaal weten van de regio waar wij heen gaan? Beetje jammer jou reactie….

• Jet

Je zou toch op zijn minst in staat moeten zijn om een reisgids ter hand te nemen om globaal iets uit te zetten. Beetje jammer dat je niet eerst aangeeft wat je wilt zien en waar je heen wilt, terwijl je dat al wel weet. Je bedenkt echt niet eerst dat je naar een bepaald land of streek wilt zonder dat je enig idee hebt wat daar te doen of te zien is. Je laat eerst mensen dingen noemen en vervolgens zeg je dan “staat al op mijn lijstje”. Alsof wij dat hadden kunnen weten. Zet dat lijstje dan gelijk neer, dan komt er vanzelf een route uitrollen of wordt wel aangegeven of het wel of niet haalbaar is, wat overigens zeer persoonlijk is, zoals ik eerder heb aangegeven met mijn voorbeeld voor een route van A'dam naar Madrid. Succes ermee !

• Mama Biebel

Jet,

De reisgidsen had ik allang ter hand genomen maar omdat ik in deze regio nog nooit eerder ben geweest weet ik ook niet wat leuk is om te zien/doen. En inderdaad ik had eerst een grove route moeten plaatsen zodat het voor jullie makkelijker is daarop in te haken. Da's een les voor mij.

Je opmerking dat je niet eerst iets naar een land/regio boekt en pas daarna gaat kijken wat er te doen is gaat in ons geval niet helemaal op. Afgelopen jaar hebben we onze route onderweg aan moeten passen omdat deze toch te ruim was waardoor we besloten hebben dit jaar terug te gaan.

Met de info die ik nu heb kom ik een heel eind en ben ik nog wel even zoet om alles ‘voor te bereiden’.