Leon,
Ik hoop dat je de parken en/of plaatsen die je opnoemt niet in die volgorde zoals je ze hebt opgeschreven gaat bezoeken, want als dat zo is ga je veel onnodige km maken.
Misschien zou je eens een van-dag-tot-dag schema moeten maken.
Bijvoorbeeld zoiets:
Dag 1: Vlucht van Amsterdam naar Denver. Na aankomst naar hotel.
Dag 2: Camper ophalen, boodschappen doen en (indien er nog tijd voor is) rijden naar Granby bij Rocky Mts nat.park 100 mijl - 2.15 uur rijden.
Dag 3: Via de Trail Ridge Road door Rocky Mts nat.park naar Estes Park. 65 mijl - 3 uur rijden. (de rest van de dag tijd voor diverse wandelingen langs de Trail Ridge Road)
Dag 4: Van Estes Park naar ***** enz.
Dat leest voor ons wat gemakkelijker, je plannen worden duidelijker en onvolkomenheden in je route vallen eerder op.
Als je dan ook nog via Google Maps per dag de afstanden en de rijtijden berekent en die erbij zet zie je zelf ook of het haalbaar is.
Neem de rijtijden die Google Maps opgeeft maar gerust een stuk ruimer. Met een camper ben je minder snel dan met een auto.
Alvast wat dingen waar je rekening mee moet houden en wat opmerkingen/tips.
Wil je niet naar het bij Denver gelegen Rocky Mts national Park ?
Reken voor je verblijf in Yellowstone, vanwege de grootte van dat park, minstens 3 volle dagen.
Ik zie Canyonlands in je lijstje, maar ik mis Arches en Dead Horse Point. Al deze parken liggen vlakbij het plaatsje Moab. Reken voor de parken bij Moab ook minstens 2 volle dagen
Bedoel je met Silverthorne misschien het plaatsje Silverton in Colorado ?
Ben benieuwd naar je reisschema
Edit: Ik zie dat Ada me net voor is en ongeveer hetzelfde schrijft (maar dan wat minder langdradig dan ik doe)