hallo iedereen,
Ik heb een probleem. Mijn zus en ik (20 jaar en 18 jaar) willen heel graag een reis maken door Amerika. Hiermee zijn wij de afgelopen weken mee bezig geweest
en hebben dit allemaal met een reisbureau besproken. We hadden besproken in welk hotel we gingen overnachten en de aansluiting met de groepsreis van onze keuze. Toen kwamen we erachter dat je 21 of ouder moet zijn in Amerika om een hotel te kunnen boeken vanwege de leeftijd waarop je in Amerika alcohol mag drinken (in de hotel kamers zijn mini-bars met alcoholistische dranken). Het reisbureau vertelde ons dat ze met het hotel in New York en de andere hotels even gingen controleren of je wel echt met onze leeftijd het hotel zou kunnen boeken. Ze vertelde ons ook dat het waarschijnlijk geen probleem zou worden omdat ze wel eerder mensen van onze leeftijd hadden gehad die wel gewoon mochten boeken. Maar nu is het zo gelopen
dat alles, de groepsreis en de aparte dagen in de hotels niet doorgaat, omdat het vanwege onze leeftijd niet mag. Nu is mijn vraag weet iemand een organisatie
waarmee wij naar Amerika kunnen, of jongeren organisaties die hier niet moeilijk over doen? Of heeft iemand ervaring dat het wel gewoon kon met jonger dan 21? het lijkt mij namelijk niet logisch als het onmogelijk is..
alvast bedankt!