Hallo allen,
Op 7 augustus willen wij vanuit Provincetown een walvisvaart gaan doen. Wat is wijsheid, tickets online vanuit NL boeken of ter plaatse tickets kopen?
Heeft niks met wijsheid te maken. Is meer een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Er zijn mensen die slecht slapen als niet alles van tevoren tot in de puntjes is geregeld, geboekt en vastgelegd.
Die mensen moeten zeker van tevoren on-line tickets kopen ……………………………
En er zijn mensen (zoals ik) die alleen de huurauto en de 1e overnachting vastleggen en voor de rest op de bonnefooi reizen.
Dat soort mensen zou bij aankomst in Provincetown eerst eens gaan kijken of er uberhaupt wel walvissen te zien zijn op de dag dat ze willen gaan varen
Tip: terugkerende passagiers van een whale-watch tour zijn wat dat betreft een uitstekende en betrouwbare informatiebron. Geen walvissen betekent dat een tour zonde is van je tijd en geld
Dan kijken ze of het weer zodanig is dat een whale-watch tour te doen is zonder (al dan niet zeeziek) van het dek te waaien of te regenen.
En als beide bovenstaande vragen positief zijn beantwoord gaan ze kijken wanneer de eerstvolgende tour gaat waar ze mee mee kunnen ………………..
Cees A Schreef:
——————————————————-
> En er zijn mensen (zoals ik) die alleen de
> huurauto en de 1e overnachting vastleggen en voor
> de rest op de bonnefooi reizen.
Laat ik nou steeds gedacht hebben, dat jij zo'n chronometer-minuut-van-minuut-alles-geregeld-reiziger was. Heerlijk, dat op de bonnefooi reizen. Ik doe het ook en ik zie wel waar ik langs een globale route uitkom en hoe lang ik daar blijf.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?