Wat een verschrikkelijke manier van reizen met een chronometer in je hand. Blij dat ik dat nooit gedaan heb en ook nooit zal doen.
Weet niet of de opmerking naar mij toe is of in het algemeen, maar als je de berichten leest, zul je lezen dat het ook niet mijn manier is, maar dat ik Abraham probeer te helpen met z'n route en duidelijk wil maken dat, als hij hetgeen hij wil zien in de 2 weken die hij heeft, dat dat op zich wel past, maar dat hij dan inderdaad zo ongeveer met een stopwatch in de hand moet rondreizen.
Bedankt voor de inzichten.
Het is inderdaad niet alles, met relatieve haast.. maar helaas zijn de tijden voorbij dat ik gewoon maanden aaneen kan reizen (rond de studententijd).
Dus het is dan toch schipperen tussen veel dingen zien en de tijd nemen.
Ik probeer hier dan ook een beetje te peilen welke richting ik meer op moet gaan bij elke bezichtiging.
In een nieuwe overweging heb ik de volle dag Las Vegas eruit gehaald, waardoor iets meer ruimte ontstaat voor Zion en Bryce.
Een dag vanuit Zion naar Las Vegas rijden kan dan gecombineerd worden met een avondje Las Vegas rondkijken.
Mijn “stopwatch-opmerking” is in het algemeen bedoeld. Je zal zo toch moeten reizen. Studententijd is geen argument. Ik heb altijd voor vrijheid gekozen. Bevalt het ergens, dan blijf je er toch nog een dag of meerdere dagen. Heerlijk, zie je wat minder, maar je geniet meer. Kom je ergens in die bloedhitte en ipv verplicht een trail lopen of The Strip bekijken, bah, nee heerlijk aan strand liggen en de zee in. Blijf eens een aantal dagen in Venice/Santa Monica. Wat er daar allemaal te zien en te beleven is op de boulevard, fantastisch toch. Ook dat is Amerika. Ik heb nog nooit zoveel mooie en zelfbewuste negers (of moet ik Black Americans zeggen) gezien als op Venice.
Voor mij is tijdens de reis maar 1 ding belangrijk en dat is op tijd terug zijn op het vliegveld voor de terugvlucht. Bij vele topics krijg ik het Spaans benauwd van al dat heilige moeten en die -minuut-tot-minuut-programma's.
Van tevoren wel de reisgids bestudeerd en op de Rand McNellykaart een cirkeltje gezet om interessante plekken. Of ik er daadwerkelijk zou komen, zou ik later wel zien. Toeval mag ook een rol spelen. Uitgenodigd worden door een Amerikaans gezin en dan ook eens op visite gaan. Hoor en zie je weer heel andere dingen die niet in de reisgids staan.
Nou ja, Amerikagangers: Have fun with the chrono! Hoe heette dat spelletje ook al weer: “Ren je rot!”
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?