route kwestie

• Linda

Hallo,

Ik heb jullie advies nodig inzake een stukje van onze af te leggen route.

We willen vanaf Rocky Mountain NP naar Badlands NP en Custer NP. Welke route is mooier om te rijden, eerst naar Custer en dan Badlands, of eerst naar Badlands en dan naar Custer.

Vervolg zal Yellowstone.

Hoop dat jullie een goede tip hebben.

Groet,

Linda

• Cees A

Maakt volgens mij niet zoveel uit. Je moet om in Badlands te komen zowiezo heen en weer rijden.

Badlands ligt namelijk oostelijk van de Black Hills en daarna ga je naar het westen, naar Yellowstone.

• eric

Cees ,

klopt als een bus ; de route tussen Badlands en Custer is ook niet echt om zenuwachtig van te worden….tenminste behalve natuurlijk de wereldstad Wall !

Maar , daar ga ik niets over vertellen , daar kom je zelf wel achter….haha , ik denk meteen weer aan dat bord in Amsterdam…

Linda , misschien kan je als uitvalsbasis Custer gebruiken , hiervandaan kan je binnen twee uur aan de oostingang van het Badlands NP zijn , dan de route door Badlands nemen , evt. een flinke hike doen , en weer terug richting Custer. Vanuit Custer doe je dan de wildlife loop , de Needles Highway en ga je eens bij de de 4 presidenten kijken bij Mt. Rushmore ( gratis entree , $10 parkeren ). Je kan je daar best twee of drie dagen vermaken , ook een bezoek aan de Jewel Cave is best te doen….

Hier een stuk van onze trip

Groeten , Eric http://www.ericencarin.nl